וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: הצמיד פצצה לנערה ודרש כופר מאביה

אדם חבוש בכובע גרב פרץ לבית מיליונר בסידני, הצמיד לצווארה של בתו בת ה-18 חגורת נפץ ופתק בו דרש כסף, ונמלט לאחר שאיים לפוצץ אותה מרחוק. לאחר שעות נמסר כי המטען נוטרל בהצלחה

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

כמו סרט מתח: אוסטרליה כולה עצרה היום (רביעי) את נשימתה במשך שעות, בעוד חבלנים עומלים על פירוק פצצה שהוצמדה לצווארה של נערה בת 18, בביתה בפרבר של העיר סידני. כעבור שעות ארוכות הודיעה המשטרה כי הפצצה נוטרלה בהצלחה, ולנערה שלום.

לפי דיווחי התקשורת האוסטרלית, הנערה הייתה מבועתת לחלוטין כשהשוטרים הגיעו לביתה בפרבר העשיר 'מוסמן', בשעות אחר הצהריים (בוקר לפי שעון ישראל), וגילו ש"חגורת נפץ יוצאת דופן" כרוכה סביב צווארה, ועליה פתק, בו נדרש אביה המולטי-מיליונר לשלם סכום כסף מכובד. עדיין לא ברור באיזה אופן ביקש לקבל את הכסף.

חבלני משטרה מחוץ לביתה של נערה בת 18 שהוצמדה לה חגורת נפץ בניסיון לדרוש כופר מאביה המיליונר, סידני, אוסטרליה, 3 באוגוסט 2011. רויטרס
חבלנים מגיעים לבית הנערה/רויטרס

בשלב זה לא ברור מי הצמיד לנערה את חגורת הנפץ. לפי דיווח ב"דיילי טלגרף" האוסטרלי, מדובר באדם שזהותו אינו ידועה, אשר התפרץ לבית כשהוא חבוש בכובע גרב. לפי הדיווח, הפורץ הצמיד לביתה את חגורת הנפץ, הנחה אותה להתקשר למשטרה, אך הזהיר אותה שלא תמסור פרטים אודותיו, אחרת יפוצץ את המטען באמצעות שלט רחוק. לא ברור היכן שהה הפורץ מרגע שהצמיד את המטען, אך לפי אחד הדיווחים הוא אמר לנערה כי הוא יהיה מסוגל לצפות בה ולשמוע אותה מרחוק באמצעות מצלמות ומיקרופונים שהשתיל בבית.

השוטרים שהגיעו למקום הזעיקו את מומחי יחידת החבלנים המשטרתית, ואלו בילו שעות ארוכות בתוך הבית. לכל אורך פרק הזמן הזה, סירבה המשטרה למסור פרטים על האירוע, מלדבד זאת שמדובר ב"חפץ חשוד" וב"מקרה רציני ורגיש", וכי חייה של הנערה בסכנה. אולם דיווחים שונים מזירת האירוע דלפו עד מהרה, ובתוך דקות התמלאו הכותרות הראשיות במדינה בסיפורה של "הנערה שנכבלה לפצצה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
חבלני משטרה מחוץ לביתה של נערה בת 18 שהוצמדה לה חגורת נפץ בניסיון לדרוש כופר מאביה המיליונר, סידני, אוסטרליה, 3 באוגוסט 2011. רויטרס
כוחות משטרה מחוץ לבית/רויטרס

בהמשך התייצב קצין המשטרה המקומית, מארק מרדוק, מול אמצעי התקשורת שהקיפו את בית האחוזה, ואמר כי "הנסיבות הן מורכבות ביותר עבור הנערה, אך היא עושה עבודה נהדרת ושולטת ברגשותיה. ארבעת החבלנים עושים כל שביכולתם כדי לעזור לה. הוריה, לעומת זאת, מתמודדים עם המצב פחות טוב ממנה".

רק בשעות הלילה הקטנות, הודיעה המשטרה כי הפצצה נוטרלה, ולנערה שלום. עדיין לא ברור מה עלה בגורלו של הסוחט. "מעולם לא ראינו דבר כזה", סיכם קצין משטרה בכיר שהתראיין לאתר החדשות האוסטרלי News.com.au. "ראינו מקרים שונים של סחיטה באמצעות פצצה מסוג כזה באמריקה, אבל לא כאן אצלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully