וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניגריה: נשדדו, הושכבו על הכביש - ונדרסו למוות

שודדים עצרו אוטובוס, הורידו את נוסעיו, השכיבו אותם על הכביש והחלו לאסוף את ארנקיהם ותכשיטיהם - כשלפתע הגיחו אוטובוס ומשאית ודרסו אותם. לפחות 13 נהרגו, עוד עשרות נפצעו קשה

השוד המזוין הסתיים באסון כבד: לפחות 13 בני אדם נהרגו בניגריה ועוד עשרות נפצעו, כשאוטובוס ומשאית דרסו בשוגג עשרות בני אדם שהושכבו על כביש בידי שודדים. כך דיווחה היום (רביעי) המשטרה המקומית.

על פי דובר משטרת ניגריה, יימי אגאיי, המקרה התרחש אתמול על הכביש בין הערים לוקוג'ה ואוקנה, מדרום לבירה אבוג'ה. "האוטובוס היה בדרכו מהעיר לאגוס לעיר הבירה", הסביר לסוכנות הידיעות הצרפתית, "כשלפתע עצרו אותו שודדים והורו לכל הנוסעים לרדת".

השודדים השכיבו את עשרות הנוסעים על הכביש, פניהם כלפי מטה, והחלו לאסוף מהם את ארנקיהם ותכשיטיהם - כשלפתע הגיעו במהירות אוטובוס ומשאית, בזה אחר זה, ודרסו את האנשים השכובים על הכביש.

"אני יכול לאשר שלפחות 13 נהרגו", אמר אגאיי, "ועוד עשרות נפצעו קשה". לפי דיווחי כלי התקשורת בניגריה, מספר ההרוגים הסופי עלול להגיע עד 50. עוד עשרות מנוסעי האוטובוס מוגדרים בשלב זה נעדרים.

אשר לשודדים, הם נמלטו מזירת האירוע לפני הגעת המשטרה. עד כה, לא נערכו מעצרים. מעשי שוד מזוין הם נפוצים מאוד בניגריה, הנחשבת לאחת המדינות האלימות באפריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully