וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בטייוואן: כך הופכים צואת כלבים לזהב

בעיר טייפה-סיטי החליטו לנקוט במדיניות חדשה במאבק נגד המדרכות המלוכלכות: כל מי שיביא לעירייה שק מלא קקי, ישתתף בהגרלה על מטילי זהב. תושבת העיר: "זה לא יעבוד, אנשים עצלנים"

רויטרס

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')

לפרנסי העיר טייפה-סיטי שבצפון טייוואן כבר נמאס לשמוע את תלונות התושבים הבלתי פוסקות על צואת הכלבים שמכסה את מדרכות העיר, אז הם חשבו על רעיון מקורי במיוחד: אתמול (שני) נפתחה בעיר הגרלה חדשה, שמטרתה לעודד את התושבים לנקות אחר כלביהם.

העקרון פשוט: כל אזרח בעיר שיגיע למשרדי המחוז כשהוא אוחז בשקית מלאה בגללים, יקבל לידיו בתמורה כרטיס הגרלה. מספר הכרטיסים לכל תושב הוא בלתי מוגבל, והזוכה המאושר יקבל לידיו שלושה מטילי זהב, בשווי כולל של למעלה מ-3,100 דולרים.

"אני מקווה שבאמצעות החשיפה בתקשורת, בעלי הכלבים ילמדו לנקות אחריהם כשהם מטיילים עם כלביהם", הסביר לרויטרס וו צ'ואן, עובד העירייה, "ואנחנו מקווים גם שאנשי
המחלקה לאיכות הסביבה יצליחו להפחית את מספרם של הכלבים המשוטטים".

בעירייה כבר החלו לחלק לתושבי העיר שקיות אשפה בחינם לאיסוף הצרכים, ומקווים שהפרס הגבוה יעודד את ההשתתפות בתחרות. אולם בקרב תושבי העיר יש רבים שטוענים שגם זה לא יעבוד. "אנשים הם עצלנים", טוענת צ'ן שו-מיי, בעלת כלב מהעיר. "הם לא מוכנים לעשות אפילו דבר קטן כמו להרים את זה, אז איך הם יקחו את זה למשרדי המחוז בתמורה לפרס?".

בעירייה לא מסתפקים בכך ושוקדים על צעדים נוספים, בהם הקמת "משמר כלבים" שיסייר בשכונות, ותגמול תושבים שיצלמו בעלי כלבים סוררים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully