וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במצרים מכחישים: "מובארק לא מת, אך מצבו מידרדר"

ניר יהב

26.7.2011 / 18:03

הטלוויזיה הממלכתית ציטטה גורם רשמי במדינה שטען כי מתנהל מעקב שוטף אחר מצבו הבריאותי של הנשיא לשעבר. גורמים רפואיים: "מובארק לא אוכל, הוא חי למעשה על מיץ תפוזים"

הטלוויזיה הממלכתית במצרים הכחישה היום (שלישי) את הדיווחים לפיהם הנשיא המודח, חוסני מובארק, מת בבית החולים בשארם א-שייח' שבו הוא מאושפז מזה מספר חודשים. הטלוויזיה ציטטה "גורם רשמי" שהכחיש דיווח ברדיו BBC, לפיו מובארק הלך לעולמו. "מתנהל מעקב תמידי אחר מצבו הבריאותי של הנשיא לשעבר", הוסיף הגורם, אך לא מסר פרטים נוספים אודות מצבו של מובארק.

עוד על מצבו הרפואי של חוסני מובארק:
העיתונים הערבים מטילים ספק ב”תרדמת” של מובארק
”חוסני מובארק לקה בדום לב ושקע בתרדמת”
מצרים: ”מובארק מתקשה לצאת מהמיטה ללא סיוע”

במקביל דיווח הבוקר העיתון המצרי "אל-יום א-סאבע" כי הרופא הגרמני שניתח את מובארק בגרמניה לפני מספר חודשים, ביקר אותו בחשאי בבית החולים, וכתב בדו"ח שלאחר הביקור כי הנשיא לשעבר נמצא בתרדמת וכי מצבו הבריאותי מידרדר. עוד כתב הרופא, כי מצבו הבריאותי של מובארק אינו מאפשר להעמידו לדין, לא בקהיר ולא בבית החולים בשארם. עם זאת, גורמים משפטיים במצרים הכחישו את הדיווחים לפיהם הרופא הגרמני ביקר את מובארק והעביר דו"ח אודות בריאותו.

בתוך כך, גורמים רפואיים בתוך בית החולים שבו מובארק מאושפז חיזקו את הדיווחים על הידרדרות במצבו הבריאותי של הנשיא לשעבר. "מובארק נמצא בדיכאון והוא קרוב להתמוטטות", אמרו, והוסיפו כי "הוא לא אוכל בכלל וחי למעשה על מיץ תפוזים בלבד".

לפניות לכתב: nir_yah@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully