וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה המומה: הסמל הלאומי תקף בת 94

קנגרו ענק פרץ לחצר ביתה של פיליס ג'ונסון בזמן שתלתה כביסה, והחל לבעוט בה. היא לא התבלבלה וחבטה בראשו עם מטאטא - אך הוא לא ויתר. לבסוף הצליחו שוטרים להכניעו עם ספריי פלפל

AP

(צילום: רויטרס; עריכה: יאיר דניאל)

התקשורת האוסטרלית הניחה היום (שלישי) בצד לרגע את החדשות הבוערות, כמו הטרור בנורבגיה, ושערוריית ההאזנות בעיתוניו של המיליארדר האוסטרלי רופרט מרדוק, והקדישה את כותרותיה לאירוע זניח אך מפתיע שהתרחש במדינת קווינסלנד: קנגורו אדום ענק חדר לחצר האחורית של קשישה בת 94, וקף אותה שעה שתלתה כביסה, ופצע אותה קשות.

לפי הדיווחים, החיה המהווה את הסמל הלאומי של אוסטרליה התפרצה לחצרה של האשה בעיירה צ'ארלוויל, הסתער עליה, הפיל אותה ארצה והחל לבעוט בה. "נתתי לו מכה בראש עם מטאטא", סיפרה ממיטת בית החולים, שם אושפזה כשהיא סובלת מחבלות מרובות, "אבל הוא המשיך לתקוף אותי. אפילו הכלב לא הצליח לעזור. כל כך פחדתי. הוא היה יותר גבוה ממני". גובהו של הקנגרו, לפי הדיווחים, היה כ-1.70 מטר.

בשלב זה שמע בנה, רוב, את זעקותיה. הוא חש לעזרתה והזעיק את המשטרה. במקביל, הצליחה הקשישה לזחול אל תוך ביתה. השוטרים שהגיעו עד מהרה היו מצוידים בספריי פלפל, בו השתמשו כדי להכניע לבסוף את הקנגרו הזועם - לא לפני שתקף גם אותם. הוא נלכד לבסוף על ידי שני פקחי טבע. הוא מצוי כעת בבדיקות, שבסיומן יוחלט על עתידו.

"הם תמיד היו כאלו עדינים"

אשר לג'ונסון, היא הובהלה מדממת לבית החולים. "אני בסדר עכשיו", הרגיעה בראיון לעיתון האוסטרלי "קורייר מייל". "אם כי הוא תלש ממני חתיכת בשר, ויכול להיות שאזדקק כעת לניתוח". עוד היא מספרת כי תמיד אהבה קנגרואים, ואף נהגה להאכיל אותם. "הם תמיד היו כאלו עדינים", סיפרה. "הם לא היו גדולים כמו זה, והם מעולם לא תקפו אותי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
קנגרו אדום, אוסטרליה. AP Photo/Mark Duncan, AP
ידוע בפרוותו הג'ינג'ית ומגיע עד לגובה שני מטרים. קנגרו אדום/AP, AP Photo/Mark Duncan

הקנגרו האדום, הידוע בפרוותו הג'ינג'ית, הוא הזן הגדול ביותר של חיית כיס בעולם. הקנגרואים האדומים יכולים להגיע לגובה של כשני מטרים ולמשקל של 90 קילוגרמים, והם מסוגלים לנתר למרחק של תשעה מטרים. באוסטרליה מסבירים היום כי רק לעתים נדירות ביותר הם נוהגים להיכנס לאזורים מיושבים - רק חבל שהקנגרו הספיציפי הזה לא שמע על כך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully