וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: "מטפל" אנס אישה שביקשה עזרה בנישואיה

גלעד גרוסמן

26.7.2011 / 13:21

האיש, שהציג עצמו כיועץ בתחום הקבלה, הורה לצעירה להתפשט כדי שהוא יוכל למרוח עליה "שמן כהנים" ולאחר קיים איתה יחסי מין "לצורכי הטיפול". הוא עשה זאת פעמיים נוספות ללא הסכמתה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד תושב בת ים בן 45, הנאשם באונס של צעירה שפנתה אליו כדי שיסייע לה בבעיות שנגלעו בינה לבין בעלה, לאחר שהציג עצמו כיועץ ומטפל בתחום הקבלה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אורן פז מפרקליטות מחוז תל אביב, באפריל השנה פנתה הצעירה, בת 21, אל הנאשם בבקשה שיסייע לה. היא נפגשה עמו בביתו, ושם הוא ייעץ לה לגבי בן זוגה והורה לה לבצע פעולות שונות אותן הציג כפעולות מתחום הקבלה, והבטיח שהם ישפרו את מצבה. עבור הפגישה הוא גבה 1,800 שקלים.

כעבור כמה ימים היא נפגשה אתו שוב בביתו, ושם אמר לה כי יש לה בעיית "חסימה", וכי הפתרון הוא שתתפשט כדי שהוא יוכל למרוח עליה "שמן כהנים" ולאחר מכן צריך שגבר ישכב עליה. הוא הצליח לשכנע אותה בנחיצות הטיפול, ולאחר שאמרה לו שאין לה גבר שיסייע לה, שכנע אותה שהוא ישכב עליה ואף יקיים אתה יחסי מין. זאת, לאחר שבירר שהיא נוטלת גלולות למניעת הריון. במקרה זה הוא נאשם באונס במרמה. כמו כן, לטענת הפרקליטות הוא קיים עם האישה יחסי מין פעמיים נוספות, ללא הסכמתה, וביצע בה מעשים מגונים במרמה בשלוש הזדמנויות.

בחקירתו הכחיש הנאשם שהיה מגע מיני בינו לבין המתלוננת, אולם בהמשך שינה את גרסתו וטען כי בין השניים התנהל רומן. "מעשיו המיניים של המשיב נעשו תוך שהוא משיג את הסכמתה של המתלוננת במרמה ובעורמה, על ידי ניצול ציני של תמימותה ומצוקתה ותוך שהוא מציג את המעשים המיניים כחלק מ'טיפול' רוחני", נכתב בבקשת המעצר. עוד עולה מהבקשה, שלנאשם עבר פלילי עשיר, והוא ריצה בעבר תקופות מאסר לאחר שהורשע, בין השאר, בעבירות אלימות, מין וסרסרות.

עוד באותו נושא:
לאור יום: גבר חשוד שניסה לאנוס צעירות בנמל ת"א
מטפל בהוסטל אנס מטופלת בת 18, שנדבקה באיידס
האח שצילם מטופלות חשוד גם באונס: "זה חזק ממנו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully