וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתמחים הפגינו בתל אביב: "מתים מעייפות"

אריאל נוי

25.7.2011 / 0:10

כ-200 רופאים מתמחים הפגינו ברחבת הסינמטק נגד הממשלה ובתמיכה בהסתדרות הרפואית. "אם הצעדים לא יעזרו גם אנחנו נפתח בשביתת רעב ונכריז על התפטרות קולקטיבית"

דייב שחר

(צילום: דייב שחר, עריכת וידאו: טל רזניק)

בשעה שיו"ר ההסתדרות הרפואית, ד"ר ליאוניד אידלמן, עושה פעמיו לכיוון ירושלים, הפגינו אמש (שני) ברחבת הסינמטק בתל-אביב כ–200 רופאים מתמחים ובני משפחותיהם. המתמחים המפגינים הניפו שלטים שעליהם נכתב: "ביבי הרגת את הרפואה", "ביבי לא מחכה בתור לרופא ואתם?", "אני מרוויח פחות מהמטפלת של הילד שלי", "לשכת העבודה הנה אנחנו באים" ו"מתים מעייפות". כמו כן, בקהל המפגינים נשמעו קריאות להתפטרות ראש הממשלה.

ד"ר מיקי הייפלר, מתמחה בבית החולים מאיר בכפר סבא, סיפר לוואלה! חדשות כי "אנחנו הגענו הערב להראות תמיכה מלאה בהסתדרות הרפואית והעומד בראשה. אין ברירה אחרת אלא להחריף את המאבק", והוסיף כי "אם הצעדים לא יעזרו גם אנחנו נפתח בשביתת רעב ונכריז על התפטרות קולקטיבית". אל המתמחים הצטרפו גם כמה מאות ממפגיני מחאת הדיור שהפגינו קודם לכן מול קריית הממשלה בעיר.

אמש יצאו יו"ר ההסתדרות הרפואית ד"ר ליאוניד אידלמן, סגניו וכן עשרות רופאים בכירים בצעדה לירושלים שם יקימו מאהל במחאה על תנאי העסקתם. הצעדה יצאה מבניין ההסתדרות הרפואית ברחוב ז'בוטינסקי ברמת גן, משם המשיכו הרופאים לכיוון נתיבי איילון. שם הפנתה המשטרה את הצועדים לכיוון רחוב המסגר, ומשם המשיכו לכיוון כביש מספר 1 דרך מחלף חולון. הצועדים הגיעו לכפר חב"ד והיום בבוקר יצעדו משם ויגיעו לכפר דניאל. ביום רביעי יגיעו הרופאים ליישוב שואבה ובחמישי לבנייני האומה בירושלים, שם יוקם המאהל.

עוד על שביתת הרופאים:
הרופאים עולים לירושלים: "תסתכלו לנו בעיניים"
המחאה מחריפה: יו"ר ההסתדרות הרפואית שובת רעב
אין צווי מניעה: שביתת פתע בבתי החולים הציבוריים

(עדכון ראשון: 22:22)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully