וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנו של מפקד האוגדה מגבעתי צועד בעקבותיו

בין המתגייסים הטריים לחטיבת גבעתי שהגיעו הבוקר לבקו"ם, בלט בנו של תא"ל יואל סטריק, מפקד אוגדה 91 בפיקוד צפון, שהולך בדרכו של אביו ויתמודד בשבוע הבא על מקום בסיירת החטיבה

חטיבת גבעתי בפיקודו של אל"מ עופר לוי, פתחה היום (שני) את מחזור הגיוס הגדול ביותר בשנה בבסיס הקליטה והמיון בתל השומר. בין המתגייסים הטריים, בלט דן סטריק, בנו של תא"ל יואל סטריק מפקד אוגדה 91 בפיקוד צפון. בעוד מספר חודשים יסיים תא"ל סטריק את תפקידו, וימונה לראש חטיבת המבצעים באגף המבצעים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המתגייס הטרי והאב הגאה, היום בבקו"ם/מערכת וואלה!, צילום מסך

תא"ל סטריק החל את דרכו בצה"ל כלוחם וקיבל את הפיקוד על החטיבה הסגולה. דן, שגדל בכוכב יאיר, ינסה בשבוע הבא להתמודד על מקום בסיירת החטיבה. יצוין, כי ענאן, בנו של תא"ל (במיל') עמאד פארס, אף הוא מפקד חטיבת גבעתי לשעבר, הלך בדרכו של האב והתגייס לפני מספר חודשים לחטיבת גבעתי.

אתמול ביקר שר הביטחון, אהוד ברק, בבסיס הקליטה והמיון על מנת להשתתף בשרשרת החיול של המתגייסים הטריים לחטיבת גולני. ראש אכ"א, אלוף אורנה ברביבאי, הציגה את נתוני הגיוס למחזור אוגוסט בפני השר, וציינה כי המוטיבציה למקצועות החי"ר נשמרת השנה ברמה של 73.2% מהמתגייסים. בנוסף עלה מהנתונים כי בין המתגייסים נמצאים גם בני נוער שעלו מ-60 מדינות ברחבי העולם, כדי להתגייס לשורות הצבא, בהם עולים מדרום אפריקה, ארצות הברית, מדינות באירופה ואפילו הונג קונג.

גיוס אוגוסט: המוטיבציה לשירות קרבי נותרה גבוהה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully