וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נציגי המתמחים יתכנסו במוצ"ש לדון בהמשך הצעדים

אריאל נוי

23.7.2011 / 0:42

במקביל, תתקיים עצרת הזדהות עם מאבק הרופאים במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב. ההסתדרות הרפואית סיימה פגישה נוספת עם האוצר בלא תוצאות: "דורשים מו"מ, מתנגדים לבוררות"

ביממה האחרונה הפכה המחאה הספונטנית של הרופאים המתמחים, שמובילה עמותת מרש"ם, למבצע מאורגן. הערב (שבת) צפויים נציגי העמותה להתכנס ולהחליט על צעדי מחאה נוספים. בנוסף, במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב תתקיים עצרת הזדהות עם מאבק הרופאים הצעירים בהשתתפות אזרחים, רופאים בכירים ואומנים.

עוד על מחאת הרופאים המתמחים:
סטודנטים לרפואה הפגינו בת”א: ”עדיף להיות כלבים”
הישג למתמחים: ההסתדרות הרפואית ”רחוקה מהסכם”
דעה: מתמחה הוא פראייר

נציגים מכלל בתי החולים בארץ, וביניהם הלל יפה בחדרה, זיו בצפת, הדסה עין כרם בירושלים, קפלן ברחובות, אסף הרופא בצריפין, וכן בתי החולים הפסיכיאטריים: שלוותה, פרדסיה ובאר יעקב, בחרו נציגים מטעמם אשר יקחו חלק פעיל בצעדי המחאה שמובילה העמותה.

מחאת הרופאים בבניין ההסתדרות, יולי 2011. אורי לנץ
הרופאים עוזבים את בתי החולים ומפגינים מול בניין ההסתדרות הרפואית השבוע/אורי לנץ

בתוך כך, מפעילה העמותה חדר מצב ארצי המאויש 24 שעות וכן נבחרו יועצי תקשורת ממשרד הייעוץ COM & SENSE לנהל את הפעילות התקשורתית. כמו כן, נשכרה עו"ד טל קרת לנהל הליכים משפטיים בשם העמותה.

אתמול נפגשו נציגים מטעם ההסתדרות הרפואית עם נציגי האוצר, אך הפגישה הסתיימה ללא תוצאות. ממשרד האוצר נמסר, כי "לאור ההתפתחויות בשטח בימים האחרונים, אנו דורשים בוררות מיידית על מנת למנוע המשך פגיעה בציבור החולים והפסקה מיידית של הצעדים הארגוניים". מההסתדרות הרפואית נמסר כי הם "דורשים משא ומתן במטרה להגיע להסכם שיביא לבשורה למערכת הבריאות, ומתנגדים לבוררות".

ביום חמישי בערב הודיע יו"ר ההסתדרות הרפואית, ד"ר ליאוניד אידלמן, לרופאים המתמחים שלא יחתום על ההסכם עם האוצר, כל עוד יישאר במתווה הנוכחי שלו. בפגישה שנערכה במשרדי ההסתדרות הרפואית ברמת גן, בהשתתפות רופאים מתמחים מבתי החולים בכל רחבי הארץ, אמר אידלמן כי "זה לא ההסכם שיהיה בסוף. אנחנו בעיצומו של משא ומתן ורחוקים מחתימה". כמו כן, אידלמן הסכים בפגישה להוסיף נציגים מטעם הרופאים המתמחים לדיונים עם האוצר.

לפניות לכתב: arielnews@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully