וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נמצאה גופתה של הנעדרת הישראלית במקסיקו?

דנה רישפי, מטיילת ישראלית בת 23, נראתה לאחרונה במרץ 2007, כשיצאה ממסיבה עם חברים בחופי מקסיקו. עדותו של חשוד באונס שפכה אור על הפרשה - והתובע הכללי אישר כי נמצאו שרידי גופה

האם לאחר ארבע שנים, נמצאה גופתה של המטיילת ישראלית דנה רישפי, שנראתה לאחרונה במקסיקו במרץ 2007? דובר התובע הכללי במקסיקו, אנטוניו קורל, אישר אתמול (חמישי) לתקשורת המקומית כי המשטרה המקומית, בסיוע חיל הים, החלה בחפירות להוצאת שרידי גופתה של רישפי. להערכת הרשויות המקומיות, גופתה של הצעירה נקברה בסתר בסמוך לבית מלון בחופים המפורסמים שבעיירה טולום. נראה כי הסיבה לחידוש החיפושים הייתה עדותו של חסר בית, המוכר למשטרה בכינוי "נטו", שנעצר בראשית השבוע בחשד לאונס. בחקירתו סיפר העצור על גורלה של המטיילת הישראלית: לדבריו, חבר הונגרי עמו בילתה רישפי סיפק לה כדורי אקסטזי, אותם נטלה רישפי, שסבלה בהמשך ממנת יתר, ומתה.

עוד בנושא
צוות מיוחד יצא לחקור היעלמותה של ישראלית במקסיקו

"נטו" טען עוד כי היה עד לדבריו של החבר ההונגרי, שאמר בקול רם כי בכוונתו "להיפטר מהגופה". גורם משפטי במדינה דיווח כי עשרות בני אדם משתתפים בחפירות, שהחלו אתמול בחיפושים במתחם בוקה פלייה מליקס, כשהם מסתייעים בציוד הנדסי כבד ובציוד מיוחד לחיפושים תת-קרקעיים.

מדובר בתפנית משמעותית בפרשת היעלמותה של הצעירה הישראלית. רישפי, נראתה לאחרונה ב-31 במרץ 2007, כשיצאה ממסיבה בחוף עם קבוצת תיירים זרים, במהלך טיול שערכה בעיירת הקיט הפופולרית. המשטרה המקומית פתחה בחקירת האירוע, אולם כמה חודשים לאחר מכן הוכרז על סגירת התיק בעניינה. משפחתה של רישפי דרשה את פתיחת התיק מחדש, ומקסיקו נענתה לבקשה רשמית של ישראל, כשהתירה לחוקרים מטעם משטרת ישראל ילהגיע למקסיקו על מנת לשתף פעולה עם המקסיקנים בחידוש החיפושים. בשלב מסוים גם הציעה המשפחה פרס של 5,000 דולרים לכל מי שיוכל למסור מידע אודות גורלה של רישפי – אך לשווא. האם סוף סוף יימצא הפיתרון לתעלומה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully