וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנה חדשה? חגיגת ליל הכלולות בתא המעצר

חתונה מהסרטים: תאמי לי הינטון, כלה אמריקאית בת 53, נעצרה ביום חתונתה בחשד שחיה תחת זהות בדויה. הכלה הטרייה נכלאה בעודה לובשת את שמלת כלולותיה, אם כי לא פיספסה את ירח הדבש

תאמי לי הינטון בת ה-53, היא ככל הנראה האישה האמריקאית היחידה שבמקום תמונות חתונה המצולמות בסביבה פסטורלית מיום הכלולות, לה יש תמונות מבית המעצר כמו אחרון העבריינים. מיד לאחר שהחליפה את הנדרים עם בחיר לבה ביום חתונתם ביום שבת האחרון, נעצרה הינטון על ידי משטרת מישיגן באשמת גניבת זהות. האם האירוע קלקל את תכניות ירח הדבש של הזוג? – כנראה שלא: הכלה הטרייה לא הופיעה לשימוע שנקבע לה ליום שני, שלושה ימים בלבד לאחר מעצרה.

תמונת המעצר המשטרתית של תמי לי הינטון, תושבת מישיגן שנעצרה בחתונתה, בגין שימוש בזהות בדויה, 18 ביולי 2011. AP Photo/Jackson County Sheriff's Office via Jackson Citizen Patriot, AP
הנשואה הטרייה לפני כניסתה לכלא, תאמי לי הינטון/AP, AP Photo/Jackson County Sheriff's Office via Jackson Citizen Patriot

המשטרה המקומית טענה כי האישה, שככל הנראה מתגוררת במדינת פלורידה, מבוקשת כבר שלוש שנים באשמת גניבת הזהות, וכי הגיע לידיהם "טיפ" שהיא צפויה להגיע למישיגן לרגל חתונתה. בצעד מתחשב להפליא, השוטרים דנו בשאלה האם לעצור את הינטון ולהרוס את היום המרגש בחייה, אולם לאחר שהבינו כי לא תהיה להם הזדמנות נוספת לאתרה, החליטו לא לערב רגשי סולידריות מיותרים. "אנחנו לא יכולים להתעלם מזה כשיש לנו מידע טוב על מקום הימצאה", אמר גורם במשטרה המקומית, "עשינו מה שהיה עלינו לעשות".

מהמשטרה נמסר עוד כי להינטון ניתנה האפשרות להחליף את שמלת כלולותיה לפני שנכנסה לכלא, אך היא סירבה - כנראה שדבר לא יכול להרוס את שמחתה של אישה ביום חתונתה. כעת, כל שעל המשטרה לעשות זה להתחיל בחיפוש מחודש אחרי הינטון הנמלטת, ואולי אף יאלצו להמתין לערב כלולותיה הבא, אם יהיה כזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully