וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדוק עורף ראשים: "מי שמעל באמון ייתן הדין"

20.7.2011 / 11:55

אחרי שהתנער מאחריות אישית בפרלמנט, שלח בעלי "ניוז קורפ" מייל לכל עובדיו, בו הבטיח "צעדים דחופים" כדי שמקרים כמו סקנדל ההאזנות לא יחזרו. שר התקשורת הבריטי: "איך הוא לא ידע?"

אחרי שהתנער מכל אחריות אישית בפרלמנט - רופרט מרדוק מפנה אצבע מאשימה כלפי עובדיו. בעלי תאגיד התקשורת "ניוז קורפ", רופרט מרדוק, שלח היום (רביעי) אימייל לכל עובדי הרשת, בו הבהיר כי יינקטו "צעדים דחופים" כדי שמקרים כמו סקנדל ההאזנות והשוחד של עיתוני הרשת בבריטניה לא יישנו, והוסיף כי מי שהיה מעורב במעשים הפסולים ו"מעל באמון" ייתן על כך את הדין.

"אני מלא ביטחון שהחברה רק תתחזק מהמקרה", כתב. "אמנם ייקח לנו זמן לבנות מחדש אמון של הקהל, אך אנחנו נחושים לעמוד בציפיותיהם של בעלי המניות, הלקוחות, העמיתים והשותפים". בדיון בפרלמנט הבריטי אתמול, הבהיר מרדוק כי לא היה מודע להאזנות או לשוחד, והוסיף כי חקירתו בפרלמנט היא "היום המשפיל בחיי".

פרשת ההאזנות - כותרות אחרונות:
מרדוק הותקף ב"קצפת" בפרלמנט, אשתו סטרה לתוקף
האקרים "הרגו" את מרדוק באתר שלו
אחד מחושפי ההאזנות נמצא מת; לחץ גובר על קמרון

בתוך כך, שר התקשורת הבריטי, ג'רמי האנט, תקף היום בחריפות את מרדוק, ותהה כיצד ייתכן שלא היה מודע להתנהלות הקלוקלת של עיתוניו. "השאלה של'ניוז אינטרנשיונל' (חברת-הבת של עיתוני ניוז קורפ בבריטניה) אין תשובה עליה, היא למה ההתנהלות הפגומה פשתה בכל הארגון, בלי שמרדוק ידע דבר", אמר השר בראיון ל-BBC. "אני מקווה והם ינקטו צעדים שזה לא יוכל לקרות שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully