וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נכה קטוע רגליים ביצע מעשי סדום בקטינים

קובי דוד

19.7.2011 / 14:21

אמנון שמעוני תושב קריית שמונה, נאשם שנהג לבצע את המעשים בקטינים שסעדו אותו. כמו כן, הוא נאשם ששידל אותם לעשן סמים וצפה עמם בסרטים פורנוגרפיים. משפחתו: "מאמינים בחפותו"

אמנון שמעוני, נכה קטוע רגליים מקריית שמונה, נאשם שביצע מעשי סדום בשני קטינים שסעדו אותו, ואף שידל אותם לעשן סמים. פרקליטות מחוז צפון הגישה הבוקר (שני) כתב אישום ובקשת מעצר עד תום הליכים נגדו, זאת לאחר שהוריהם של הקטינים הגישו תלונה בנושא בתחנת קריית שמונה בשבוע שעבר. שמעוני הכחיש את הטענות המיוחסות לו.

מכתב האישום עולה, כי שמעוני הוא חבר קרוב של הורי הקטינים. לטענת ההורים, הם שלחו את ילדיהם כדי לעזור ולסייע לשמעוני, עקב מוגבלותו, אולם זה ניצל זאת לרעה, שידל אותם לעשן סמים, הקרין להם סרטים פורנוגרפיים, ולבסוף ביצע בהם את זממו.

קרובת משפחה של שמעוני אמרה לוואלה! חדשות כי היא איננה מאמינה כי מעשים כאלה יכלו להתקיים. "אני לא חושבת שבן אדם כזה יכול לזוז מכיסא הגלגלים אליו הוא מרותק כבר שנים רבות. הוא כל חיים ניסה לפגוע בעצמו כי הוא לא קיבל שום דבר מהמדינה. זה מכה גדולה עבורנו. הוא אדם בודד שחי לבד. התחושות שלנו מאוד קשות. מדובר בילדים שהוא כל כך אוהב. אנחנו מאמינים בחפותו, הוא התייחס לילדים כאילו היו בניו".

תושבי השכונה שמכירים את שמעוני כבר תקופה ארוכה, נדהמו לשמוע על המעשים הנוראיים המיוחסים לו. "זה לא נתפס שהוא שידל את אותם נערים למין ולעישון סמים", סיפר אחד השכנים, "הם היו כמו הילדים שלו. הוא תמיד אהב לספר על כמה שהם עוזרים לו ותומכים בו בעת צרה".

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

עוד באותו נושא:
חשד: אילץ ילדים לשכב עימו, צילם והפיץ התיעוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully