וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצחו אישה ביריות מרכב חולף בלוד

גלעד גרוסמן

18.7.2011 / 17:04

שלושה מבני משפחת אלמרבוע הואשמו כי פתחו באש לעבר בית הנרצחת, חדרה אבו גריבה, עשרות מטרים בלבד מתחנת משטרת לוד. לטענת הפרקליטות, המניע לרצח היה "סכסוך של מה בכך"

לבית המשפט המחוזי בפתח תקוה הוגש היום (שני) כתב אישום נגד עבד אלמרבוע, בן 26 מלוד, ושני בני דודיו, האחים מוחמד (33) ואשרף (37) אלמרבוע, בגין רצח חדרה אבו גריבה לפני כחודש. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד גבריאלה ליברמן-קובי מפרקליטות מחוז מרכז, התגלע סכסוך בין משפחת אלמרבוע לבין משפחת אבו גריבה. לאחרונה החריף הסכסוך והמשטרה אף הזהירה את נציגי שתי המשפחות שלא יפגעו זו בזו.

לטענת הפרקליטות, האזהרות לא הועילו ובחודש שעבר הצטיידו הנאשמים בשני אקדחים ונסעו אל ביתם של בני משפחת אבו גריבה, במרחק של כ-80 מטרים בלבד מתחנת משטרת לוד. כאשר חלפו על פני הבית, הם ירו כ-20 קליעים מתוך הרכב לעבר בני משפחת אבו גריבה ששהו בחצר ביתם. כתוצאה מהירי נפגעה חדרה אבו גריבה בצווארה ומתה במקום. בעלה, נאיף, נפגע בחזה ובנם מחמד נפגע בקרסול. הנאשמים נמלטו מהמקום, בעוד בני המשפחה הפצועים פונו לקבלת טיפול בבית החולים.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם של השלושה עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. "נסיבות ביצוע העבירות: השימוש באקדחים בטבורה של עיר כ-80 מטרים מתחנת המשטרה, הירי ללא אבחנה, ובמיוחד העובדה כי מדובר בירי בשל סכסוך של מה בכך, מביאות למסקנה כי לא ניתן להשיג את מטרת המעצר בדרך של שחרור בערובה", נכתב בבקשת המעצר.

פרקליטם של השלושה, צבי אבנון, טען כי המשטרה עצרה את האנשים הלא נכונים. "אנחנו יודעים באופן ודאי שמי שביצע את הירי היה בן משפחת אלמרבוע שרץ בשטח עם נשק ארוך, והוא מצולם כאשר שוטר רודף אחריו. הוא נעצר, אולם לא נאשם ברצח".

עוד בנושא
רצח בלוד: אישה נורתה למוות, בעלה ושני ילדיה נפצעו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully