וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מאסרי עולם למורשע ברצח כפול בבאר שבע

רמי שני

18.7.2011 / 11:13

לפני שנשלח לשני מאסרי עולם ועוד 15 שנות מאסר בגין רצח כפול וניסיון רצח של אדם נוסף, אמר אדם איטל: "איאבק על חפותי עד טיפת הדם האחרונה". אם אחד הנרצחים: "הצדק יצא לאור"

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג, עריכה: גדי וינסטוק)

בית המשפט המחוזי בבאר שבע, גזר הבוקר (שני) שני מאסרי עולם על אדם איטל, תושב העיר בן 29, שהורשע ברצח שני הנערים איתן איזמאיילוב ורוסלן קובייב לפני ארבע שנים ב"פיצוצייה" בעיר. כמו כן נגזרו על איטל 15 שנות מאסר בגין ניסיון רצח של אדם נוסף שנכח בזירת האירוע. איטל גם חויב לשלם פיצוי בסך 200 אלף שקלים לכל אחת ממשפחות הנרצחים.

בחודש מאי הרשיע בית המשפט את איטל בכל העבירות המיוחסות לו. ההרשעה באה בין היתר בעקבות עדותו של פלסטיני שעבד במסעדה מול פיצוציית "בון בון", שבה אירע הירי הקטלני. הפלסטיני שהיה עד לרצח, מסר עדות במשטרה רק תשעה חודשים לאחר המקרה.

פרקליטיו של איטל הודיעו כי בכוונתם לערער על העונש. איטל עצמו אמר לפני מתן גזר הדין: "איאבק על חפותי עד טיפת הדם האחרונה, נעשה לי עוול, הצדק ייצא לאור". בני משפחתו ניסו להתעמת עם השופטים בעת כניסתם לאולם. אשתו אמרה: "באתי לראות את בעלי, לא את השופטים" והוצאה מהאולם. בני משפחתו של איתן איזמאיילוב פרצו בבכי. אמו אמרה: "אנחנו מחכים לצדק כבר ארבע שנים והצדק יצא לאור".

ירי בעקבות ויכוח

לפי כתב האישום שהוגש נגדו, איטל ירה בשניים בעת ויכוח שפרץ ביניהם בעיר העתיקה בבאר שבע. במהלך הקטטה בין המעורבים, איטל רדף אחרי השניים עד לפיצוצייה ואז ירה לעברם 10 כדורים ורצח אותם.

חלק מהאירועים בקטטה הקטלנית נקלטו במצלמות האבטחה של הפיצוצייה והוגשו לבית המשפט כראיות. פרקליטתו של איטל, עורכת הדין תמי אולמן אמרה לאחר הרשעת מרשה כי "הראיות הוגשו מאוחר והן אינן מוכיחות את אשמתו. אני לא אוהבת להשתמש במונח 'תפרו לו תיק', אבל העובדה שהרבה מהעדויות כלפיו נמסרו מאוחר, מוכיחות מעל לכל ספק כי רקמו נגדו עלילה ואנחנו נגיש ערעור על הכרעת הדין".

איטל מואשם במקביל גם בתיק רצח כפול נוסף שאירע בחודש אפריל 2007. במקרה זה מואשם איטל שירה למוות מטווח קצר בשני עבריינים בדואים מתל שבע. בנוסף, במשטרה חושדים כי איטל מעורב ברצח של חברו רועי תשובה בספטמבר 2007. במקרה זה, המשטרה והפרקליטות עדיין לא גיבשו כתב אישום.

עוד בנושא:

הדיווח על הרשעתו של אדם איטל ברצח כפול
הדיווח על פענוח מקרי הרצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully