וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שבוע הזעם": צפו במחאה מול מגדלי אקירוב

עשרות מפגינים צעדו אל מגדלי אקירוב במסגרת יוזמת "שבוע הזעם" שמוחה, בין היתר, על מחירי הדיור. "לא רוצים צדקה, דורשים צדק", תבעו המפגינים, וקראו: "נמאס ששמים עלינו פס"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

עוד על יוזמת "שבוע הזעם":
המחאה הבאה: "שבוע הזעם" - הגרסה הישראלית
הפגנה בבנק הפועלים: "ביבי דואג לעשירים"

לצד מחאת האוהלים הנמשכת בשדרות רוטשילד, גם המאבק המכונה "שבוע הזעם" התקדם הערב (ראשון) צעד נוסף, כאשר עשרות מפגינים פתחו בצעדת מחאה למגדלי אקירוב."לא רוצים צדקה, דורשים צדק" קראו המפגינים, בעודם אוחזים בארגזי קרטון המסמלים את הדירות הקטנות והיקרות המוצעות ברחבי העיר.

"באנו למגדלי אקירוב, היכן שכל דירה יכולה לאכלס בממוצע עשר דירות במרכז העיר, בפלורנטין ובדרום העיר", אמר נעם הופשטטר, אחד המפגינים. "לכולנו נמאס ששמים עלינו פס", הסביר חן שרעבי כהן, שהצטרף גם הוא להפגנה, והוסיף כי "אין מקום לאמירות כמו: 'צאו מחוץ לתל אביב', כי אין מקום אחר – בעלי ההון גונבים את הארץ".

צעדת המחאה היא חלק משורת פעולות מחאה תחת הכותרת "שבוע הזעם – רגע האמת לפעול". מדובר ביוזמה של קבוצת צעירים, שהתפתחה במהלך סוף השבוע, שהחליטה לפתוח בשורה של הפגנות נוספות במשך השבוע הקרוב. הפעילים מתכננים לארגן הפגנות באופן רצוף, שיעסקו במחירי הדיור והתייקרות המזון, אולם אלו גם ייגעו בתחומים אחרים – המשבר הנמשך במערכת הבריאות, הבעיות במערכת החינוך, הקיפאון המדיני ומה שהם מכנים "התפוררות הדמוקרטיה".

ובמקביל בת"א - מחאת האוהלים על מחירי הדיור נמשכת:
אתמול: קבלת שבת במאהל
מחאת האוהלים: המפגינים מרוצים, השכנים פחות
אלפים מחו על מחירי הדיור: "המרכז לא רק לעשירים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully