וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפגינים למען שליט: "נהגו של וילנאי דרס אותנו"

אריאל נוי

17.7.2011 / 14:32

במטה לשחרור החייל החטוף טוענים כי רכבו של השר הממונה על העורף פגע בכעשרה פעילים למען שחרור שליט, שהפגינו מחוץ לישיבת הממשלה. מקורבי וילנאי: "הנהג וידא שלא נשקפת סכנה ונס

פעילים במטה לשחרור החייל החטוף גלעד שליט טוענים כי נהגו של השר הממונה על העורף, מתן וילנאי, פגע ברכבו של השר בכעשרה פעילים שהפגינו מחוץ לישיבת הממשלה היום (ראשון) בירושלים. לדברי הפעילים, המשטרה והשב"כ אישרו להם לעמוד במקום ולהפגין. אלא שהיום, עם הגעת רכבו של וילנאי, ניסה נהגו להיכנס למתחם בו עמדו הפעילים ולתדהמתם הנהג הבחין במפגינים אך המשיך בנסיעתו.

עוד בנושא גלעד שליט:
חמאס חושף: כך פוצץ המשא ומתן לשחרור גלעד שליט
הרמטכ"ל מינה צוות חדש לבחינת מודיעין בעניין שליט
נעם שליט: "הדמיון בין גלעד לרון ארד - מצמרר"

עוד נמסר כי בין המפגינים שנפגעו היתה אורנה שמעוני, אחת מהפעילות המוכרות במטה. שמעוני מסרה לוואלה! חדשות כי "הרכב דחף אותי ומזל שזזתי הצדה, אחרת זה היה יותר גרוע. הוא לא היה שפוי מי שהמשיך לנסוע. אנחנו עוצרים ל-30 שניות, זה ממש מזעזע לחשוב מה היה קורה אם מישהו היה נפגע".

הפעילים מציינים כי שוטרים נכחו במקום, ולדבריהם גם הם נדהמו מהאירוע. "במקום התפתח דין ודברים בין המשטרה לשב"כ. כשלבסוף נרגעו הרוחות, אחת הפעילות הגישה תלונה נגד נהגו של השר וילנאי", הסביר אוהד כנר, מהמטה לשחרור שליט.

מקורבי השר וילנאי מסרו בתגובה כי נהגו נתקל במפגינים שחסמו לו את הדרך, כשהשר היה בדרכו לישיבת הממשלה. "לאחר שהנהג ביקש בצורה יפה שיאפשרו לו לעבור, ורק לאחר שבדק שלא נשקפת סכנה לאיש, הוא המשיך בנסיעה". מקורבי השר הוסיפו שקומץ מפגינים נקטו באלימות יוצאת דופן כלפי השרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully