וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיילוט: אלפי ילדים יזכו לארוחה חמה - גם בחופש

17.7.2011 / 5:00

במסגרת פרויקט נסיוני של משרד הרווחה, יזכו 2,500 ילדים בסיכון מרשויות שונות לפעילויות העשרה וגם לארוחה חמה במשך 3 שבועות באוגוסט. "הילדים זקוקים לארוחה לא רק בימי לימוד"

משרד הרווחה יפעיל בחופשת הקיץ הקרובה פיילוט לתכנית העשרה והזנה לאוכלוסיית ילדים בסיכון, במסגרתה יקחו חלק כ- 2,500 ילדים. כך פרסם הבוקר (ראשון) משרד הרווחה. עלות הפיילוט, אשר ימומן במשותף על ידי קרן רש"י ומשרד הרווחה, נאמדת בשני מיליון שקלים. הפיילוט יתמקד באוכלוסיית הילדים בסיכון אשר אותרו על ידי מערכות הרווחה והחינוך של הרשויות המקומיות. עד כה, הוזמנו להשתתף במיזם כ-25 רשויות.

הפעילות תתקיים במועדוניות שברשויות הנבחרות במשך חמישה ימים בשבוע, במהלך שעות היום, ותכלול פעילות העשרה, ארוחת בוקר וצהריים וכן פעילות לימודית. הפיילוט יערך במהלך שלושת השבועות הראשונים של חודש אוגוסט, תקופה בה כל המסגרות המשרתות את אוכלוסיית התלמידים אינן פועלות, וכנגזרת מכך גם מרכיב הארוחה החמה המסופקת לתלמידים במסגרת יום לימודים ארוך.

ועדת ההיגוי בראשותו של שר הרווחה, משה כחלון, קבעה כי בכל רשות מקומית שתבחר להשתתף בניסוי, תערך בדיקה עם שירותי הרווחה והחינוך, לאיתור הילדים העונים על הקריטריונים שהוגדרו ע"י ועדת ההיגוי. הערכת הצלחת הפיילוט תימדד על ידי מילוי שאלונים אישיים לתלמידים וכן ראיונות עם הצוות המלווה. כחלון עצמו התייחס לפרויקט, ואמר כי "אני רואה חשיבות גדולה בפיילוט שנועד לאפשר לילדים שזקוקים בכל ימות השנה לארוחה חמה לקבלה גם בחופשים ולא רק בימי לימוד, אנו נבחן במהרה את התוצאות כדי לתת מענה ולתת לילדים את הארוחה החמה".

עוד באותו נושא:
בשל כשלים תקציביים: מיזם ההזנה הלאומי תקוע
מפגינים בירושלים: תכנית ההזנה לא מתפקדת
ישראל 2010: חצי מהילדים בסיכון לא מטופלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully