וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח: גופת אשה נמצאה בחורשה ליד כרמיאל

קובי מנדל

15.7.2011 / 20:39

תושבת כרמיאל בת 21 נמצאה שרועה כשעליה סימני אלימות קשים. ככל הנראה, היא נרצחה לפני כמה ימים. בעלה, שנגדו הגישה בעבר תלונה על אלימות, נעצר בחשד למעורבות ברציחתה

גופת אישה נמצאה הערב (שישי) בחורשה בהר חלוץ, צפונית לכרמיאל. חוקרים ממשטרת כרמיאל הגיעו למקום, וזיהו אותה כתושבת העיר בת 21, למרות שבזירת הרצח לא נמצאו כל מסמכים מזהים. בימים האחרונים לא הוגשו דיווחים על נעדרות התואמים את תיאורה של האישה, שעברה לאחרונה להתגורר בכרמיאל מכפר ראמה.

החוקרים מעריכים שהגופה, שנמצאה במצב ריקבון, הייתה שרועה בחורשה זה זמן מה, ונמצאו עליה סימני אלימות קשים. טרם ברור אם היא נורתה למוות או נדקרה. הגופה הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

בעלה של האישה, בן 24, נעצר לחקירה בחשד למעורבות ברצח. טרם ברור מהן הנסיבות שהובילו למות האישה, אך חוקרי מפלג התשאול בימ"ר מרכז, המנהלים את החקירה, ציינו כי לפני כשלוש שנים, היא הגישה תלונה נגד בעלה על אלימות במשפחה.

לפני שבועיים, הוארך מעצרם של שני נערים החשודים ברצח עותמאן נאסר בן ה-14, שגופתו התגלתה במטע זיתים סמוך לעראבה. מעצרו של אחד החשודים הוארך ביממה, ומעצרו של החשוד השני בחמישה ימים. נציג המשטרה מסר בדיון כי שני החשודים הודו במיוחס להם, וטענו כי ביקשו להתנקם בקרבן לאחר ריב שהתפתח בין השלושה כמה ימים קודם לכן. גופתו של נאסר נמצאה יממה קודם לכן במטע זיתים סמוך לכפרו. צוות מגן דוד אדום קבע את מותו, ועל הגופה נמצאו מספר סימני דקירות בפלג גוף עליון ובמשטרת משגב העריכו כי הנער נרצח מספר שעות לפני מציאת גופתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully