וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלמה בדרום: עוד שתי רקטות נפלו בשטחים פתוחים

רמי שני

14.7.2011 / 17:46

שתי רקטות קסאם נפלו בשטחים פתוחים במועצות האזוריות שער הנגב וחוף אשקלון, שתיהן לא גרמו לנפגעים או לנזק. בכך עלה לשלוש מניין הרקטות שנורו היום לעבר ישראל

נמשך "טפטוף" הרקטות לעבר שטח ישראל: שתי רקטות קסאם נפלו אחר הצהריים (חמישי) בשטחים פתוחים ברחבי הנגב. רקטה אחת נפלה בתחום המועצה האזורית חוף אשקלון, בעוד שאחרת נפלה בסמוך לקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. בשני המקרים לא היו נפגעים ולא נגרם נזק, ואזעקת "צבע אדום" נשמעה בשני מוקדים בטרם הנפילות. כמה שעות קודם לכן נפלה רקטה נוספת, אף היא בשטח פתוח סמוך לקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב. גם במקרה זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

ראש המועצה האזורית שער הנגב, אלון שוסטר, התייחס לנפילות ואמר כי "אני מקווה שזה יסתיים במהרה, כי המצב הזה לא יכול להימשך". שוסטר ציין כי ההתחממות באזור נעשית בתקופה בה משרדי האוצר והפנים פועלים לקיצוץ מענקי האיזון של הרשויות המקומיות, בעקבות השקט שהיה בדרום באחרונה. "אנחנו מנהלים כעת שתי מלחמות", אמר, "אחת מול האיום מרצועת עזה, ושנייה מול הממשלה".

בכך נמשך מעגל האש מהימים האחרונים, לאחר שהלילה תקפו כלי טיס של חיל האוויר שתי מנהרות הברחה בדרום הרצועה ומנהרת טרור בצפון הרצועה. בצה"ל דיווחו כי זוהו פגיעות מדויקות במטרות. פעילות חיל האוויר בוצעה בתגובה לירי רקטת קסאם נוספת, שנפלה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול. גם באירוע זה לא היו נפגעים ולא נגרם נזק. בהתייחסות לתקיפת המנהרות בדרום ובצפון הרצועה הלילה, נמסר מדובר צה"ל כי "צה"ל לא יסבול כל ניסיון לפגיעה באזרחי מדינת ישראל ובחיילי צה"ל ויידע להגיב בנחרצות לכל ירי או פעילות טרור מרצועת עזה במקום ובזמן שייראה לנכון. ארגון הטרור חמאס הוא הכתובת ועליו האחריות".

עוד באותו נושא:
הירי לא פוסק: רקטת קסאם נפלה בשער הנגב
שתי רקטות נפלו במערב הנגב, נזק למספר מבנים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully