וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: כרתה איבר מינו של בעלה וזרקה לטוחן אשפה

18 שנה אחרי לורנה בוביט, שיחזרה את המעשה תושבת קליפורניה, שסיממה את בעלה, קשרה אותו למיטה וחתכה את איבר מינו בעודו בהכרה. לאחר מכן קראה למשטרה. מצב הבעל קשה, אך הוא ישרוד

קמה יורשת ללורנה בוביט: 18 שנה אחרי המקרה המפורסם בווירג'יניה, שבו כרתה בוביט את איבר מינו של בעלה ג'ון, שיחזרה את המעשה קתרין קיו בקר, תושבת קליפורניה, שנעצרה אמש (שלישי) בידי המשטרה. אלא שהמקרה הנוכחי נבדל בפרט משמעותי אחד מהמקרה ההוא: בעוד איבר מינו של ג'ון בוביט נתפר חזרה לגופו, הפעם יהיה קצת יותר קשה לעשות זאת, משום שלאחר מעשה, לקחה בקר את איברו הכרות של בעלה בנפרד (שמו לא נמסר לפרסום), והשליכה אותו הישר אל תוך טוחן האשפה.

האירוע התרחש ביום שני בלילה. לפי הפרטים שמסר ג'ף נייטינגייל ממשטרת העיר גרדן גרוב שבדרום קליפורניה, בקר בת ה-48 פעלה בצורה שיטתית ומחושבת: תחילה סיממה את הבעל באמצעות ארוחה שהגישה לו. בעקבות זאת הוא חש ברע, נשכב במיטה ואיבד את הכרתו. בשלב זה קשרה אותו למיטה בחבל, בידיו וברגליו, הפשיטה אותו מבגדיו. לאחר מכן המתינה שיתעורר - ורק אז ביצעה את זממה באמצעות סכין שאורכו כ-30 סנטימטרים. "הוא היה בהכרה מלאה בזמן המעשה", אמר נייטינגייל, והוסיף כי מיד לאחר המעשה, השליכה בקר את האיבר לטוחן האשפה בכיור, והפעילה אותו.

לאחר מעשה, התקשרה בקר לשירותי ההצלה, וכשהגיעו השוטרים והפראמדיקים לביתה, הפנתה אותם לחדר השינה - שם היה הבעל עדיין קשור למיטה, ומדמם בכבדות. היא נעצרה, והואשמה בשורת עבירות, בהן תקיפה בנשק קטלני, כליאת שווא, הרעלה והתעללות בבן זוג. ערבות בסך מיליון דולרים הוצבה על ראשה. היום היא תובא לדיון בבית משפט.

אשר לבעל, הוא הובהל לחדר ניתוח בבית החולים, ומצבו עדיין מוגדר קשה. עם זאת, הוא צפוי לשרוד את הטראומה ולהישאר בחיים.

עדיין לא ברור מה המניע למעשה של בקר, שבנתיים, לדברי המשטרה, שותקת בחקירתה ואינה משתפת פעולה. בני הזוג לא היו מוכרים למשטרה ולא היה כל רישום קודם של אלימות ביניהם. במקרה של בוביט, זוכתה לורנה מכל אשמה בגין "אי שפיות זמנית", שנגרמה לטענתה בעקבות שנים של התעללות שספגה מבעלה.

אחד משכניהם של השניים, שהתגורר בדירה שמתחתיהם בקומפלקס המגורים הזול בו חיו, סיפר לתקשורת כי הם היו נשואים מאז דצמבר האחרון, לא היו להם ילדים, והם היו "שקטים למדי". עם זאת, באחרונה החלו בהליכי גירושים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully