וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אש"ף: "ארה"ב אחראית למדיניות הגזענית של ישראל"

13.7.2011 / 2:22

אחרי פגישה שנערכה ברמאללה אמרה הנהגת אש"ף כי על מדינות העולם להשתמש בכל האמצעים כדי "לעצור את מדיניות ההתרחבות הגזענית של הכובשים". לדבריהם, "הוכח הצורך לפנות לאו"ם"

ההנהגה הפלסטינית מתחה הלילה (רביעי) ביקורת חריפה על ארה"ב ואמרה כי היא רואה בה "אחראית למדיניות הגזענית של ישראל". לדברי ההנהגה, ההתפתחויות האחרונות באזור אישרו מחדש את הצורך של הפלסטינים לפנות לעצרת הכללית של האו"ם בחודש ספטמבר על מנת לזכות בהכרה בינלאומית במדינה פלסטינית.

עוד על יחסי ישראל והפלסטינים:

הקוורטט יתכנס לדיון נוסף על המזרח התיכון
גם הקוורטט מיואש? הפגישה הסתיימה ללא הצהרה
הקוורטט: "העיכוב במו"מ מערער ביטחון האזור"

באש"ף הוסיפו כי ממשלתו של בנימין נתניהו מנסה למנוע כל חידוש של המשא ומתן בין הצדדים והקמתה של מדינה פלסטינית. "האופציה היחידה העומדת בפני מדינות העולם כיום, במיוחד בפני ארה"ב, היא להשתמש בכל הכלים העומדים ברשותם כדי להכריח את הכובשים לעצור את מדיניות ההתרחבות הגזענית שלהם", נאמר בהודעת ההנהגה בתום הפגישה.

ביום שני הסתיימה בוושינגטון פגישת נציגי מדינות הקוורטט שעסקה במצב במזרח התיכון, ללא תוצאות. נציגי רוסיה, ארה"ב, האיחוד האירופי והאו"ם סיימו את ארוחת הערב בת השעתיים ללא הצהרה רשמית, מכיוון שלטענתם, עדיין קיימים פערים רבים בין ישראל לפלסטינים בכל הנוגע לתהליך השלום. הקבוצה צפוייה להיפגש שוב בניסיון למנוע הכרזה פלסטינית חד צדדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully