וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: נכה ביצע מעשים מגונים בקטינים שסייעו לו

קובי דוד

12.7.2011 / 14:48

על פי החשד, קטוע הרגליים, תושב קריית שמונה בן 39, ביצע את המעשים בשני קטינים בני 15 כשהגיעו לעזור לו בביצוע המטלות השוטפות בביתו. הוא גם חשוד ששידל אותם להשתמש במריחואנה

תושב קריית שמונה, קטוע רגליים בן 39, נעצר אמש (שני) בחשד שביצע מעשים מגונים בשני קטינים, ככל הנראה מכרים של משפחתו. על פי החשד, המעשים בוצעו בעת ששני הקטינים, בני כ-15, היו מגיעים לביתו של החשוד על בסיס יומי על מנת לסייע לו במטלות הבית השוטפות. עוד נבדק החשד, כי בעת שהגיעו לסייע לו, הוא שידל את הקטינים להשתמש בסם המריחואנה, אותו הוא צורך בשל בעיותיו הרפואיות. בית משפט השלום בקריית שמונה האריך היום בחמישה ימים את מעצרו של החשוד.

ממשטרת קריית שמונה נמסר כי החשוד מוכר למשטרה וכי יש לו עבר פלילי, הן בתחום הסמים והן בביצוע מעשים מגונים בקטינים. "כרגע החקירה נמצאת בראשיתה", אמר לוואלה! חדשות ממלא מקום מפקד תחנת קריית שמונה, רב-פקד גדי חבה, "אנו ממשיכים לפעול במלוא המרץ על מנת לבדוק האם ישנם קורבנות נוספים שנפגעו מהחשוד".

בתוך כך, בסוף השבוע האחרון זיכה בית המשפט המחוזי בפתח תקווה, מחמת הספק, את שרל סטבון, תושב נתניה בן 71, שהואשם כי במשך שנתיים ביצע מעשי סדום ומעשים מגונים בילדה בת 9, אותה פגש לאחר שסייע לאמה מבחינה כלכלית. סטבון זוכה לאחר שבחקירתו התגלו מספר ליקויים, ולאחר שעדותה של הילדה נקבעה כלא מהימנה.

עוד בנושא:
נאשם בביצוע עבירות מין בילדה - וזוכה מחמת הספק
אישום: בן 53 ביצע עבירות מין בילדים ובבני נוער
ביצע מעשי סדום באחייניתו ואיים: ”שתקי או שאכלא”

לפניות לכתב: davidkobi@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully