וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי דרום סודן, האם תוקם דרום קליפורניה?

עייף "מהמדיניות השמאלנית הבזבזנית" של קליפורניה, מבקש ג'ף סטון, תושב המחוז ריברסייד לפצל את קליפורניה ולהקים מדינה חדשה שתורכב מ-13 המחוזות השמרניים במדינה

האם עומד להתווסף כוכב לדגל האמריקאי? ג'ף סטון, פוליטיקאי רפובליקני ממחוז ריברסייד בקליפורניה קורא להקמת מדינה חדשה: דרום קליפורניה. סטון שמאס "במדיניות השמאל הבזבזנית", לדבריו, של קליפורניה, מבקש להפריד 13 ממחוזות המדינה וליצור את המדינה החדשה. יצוין שהמחוזות העתידים להרכיב את המדינה החדשה נחשבים למחוזות שמרניים.

סטון, רוקח מהעיירה טמקולה, קרא לקליפורניה "בלתי משילה" וקטסטרופה כלכלית. לדבריו, אנשי עסקים בורחים מהמדינה ומשלמי המסים נרמסים תחת העול של מימון מקבלי קצבאות הרווחה והמהגרים הבלתי חוקיים.

מחר צפויה מועצת מחוז ריברסייד להתכנס ולדון בהצעתו של סטון הקורא לארח פיסגה כלל מדינתית שם ישורטט מתווה החלוקה. לדברי סטון, הוא אינו נרתע משורה של נסיונות לבצע את החלוקה הזו שנכשלו במהלך מעל ל-200 שנים. לדבריו, תושבי קליפורניה לא חוו תקופות כלכליות בזיוניות כמו התקופה האחרונה מאז המשבר הכלכלי הגדול בשנות ה-30. "הרבה מהאנשים הסובלים כלכלית תומכים במהלך", טען סטון. "זה יהיה אתגר להקים מדינה שנייה, אבל זה לא בלתי אפשרי".

דוברו של מושל קליפורניה ג'רי בראון, אמר כי הצעתו של סטון היא גימיק פוליטי מגוחך. לדבריו, "אנשי ריברסייד צריכים לדאוג לחוסר התקציבי הצפוי בשנת התקציב הבאה ולקיצוצים הצפויים בתקני בטיחות הציבור". המחוזות שעתידים להרכיב את המדינה החדשה בנוסף לריברסייד הם: פרזנו, אימפריאל, איניו, קרן, קינגס, מדרה, מריפוסה, מונו, אורנג', סן ברנרדינו, סן דייגו וטולרה. במחוזות אלה מתגוררים כ-13 מיליון בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully