וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מהיום: תושבת תנועת הרכבות מת"א לב"ש וי-ם

תנועת הרכבות תופסק בעקבות עבודות לשיפור הבטיחות והשירות ותחודש ב- 27 ביולי. במהלך תקופת ההשבתה יתוגברו קווי האוטובוסים המחברים בין ת"א לב"ש, בית שמש חיפה ועפולה

במסגרת תוכנית הפיתוח של רכבת ישראל לשיפור הבטיחות והשירות, תופסק החל מהיום (שני) תנועת הרכבות בקו תל אביב-באר שבע-דימונה ובקו תל אביב-בית שמש-ירושלים, בשני הכיוונים. מרכבת ישראל נמסר, כי הפסקת תנועת הרכבות בקווים המדוברים תחודש ביום רביעי ה-27 ביולי. עוד נמסר, כי לא תבוצע מכירת כרטיסים מסוג חופשי חודשי של חודש יולי בקווים הללו.

בין העבודות שיבוצעו על מנת לשפר את הבטיחות והשירות: הנחת מסילה באורך 800 מטרים, שינוי הכניסה לתחנת להבים התפעולית מצד דרום, בניית מעבר להולכי רגל בתחנת באר שבע צפון והפעלת תחנת באר שבע מרכז במתכונת סופית של ארבע מסילות.

התחנות בהן לא תתאפשר נסיעה במהלך העבודות הן: בית שמש, ירושלים גן החיות התנ"כי, ירושלים מלחה, קריית גת, להבים-רהט, באר שבע צפון/אוניברסיטה, באר שבע מרכז ודימונה. הרכבות הנוסעות בקו נהריה/חיפה-באר שבע, בשני הכיוונים, יחלו ויסיימו את נסיעתן בתחנת תל אביב ההגנה.

בעקבות השיבושים בתנועת הרכבות יתוגברו קווי האוטובוסים המחברים בין תל אביב לבאר שבע, בית שמש, חיפה ועפולה. הקווים שיתוגברו הם: קו מספר 370 של חברת "אגד" וקווים מספר 380, 351,353,369 ו-371 של חברת "מטרופולין", המקשרים בין תל אביב ובאר שבע, קווים מספר 410,411, 412 של חברת "סופרבוס", המקשרים בין תל אביב לבית שמש, קו מספר 995 של "אגד", המקשר בין באר שבע לחיפה וקו מספר 870 של "אגד", המקשר בין באר שבע לעפולה.

עדכון ראשון: 22:00

עוד על רכבת ישראל:
בועז צפריר ימונה למנכ”ל רכבת ישראל
איטליה תלמד את ישראל איך להפעיל רכבת
השר כץ: ללא יישום הרפורמה, הרכבת תיסגר באוגוסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully