וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

38 פעילים מהמטס הפרו-פלסטיני גורשו מישראל

איילה חננאל

10.7.2011 / 19:00

עשרות הפעילים הזרים הועלו על טיסות של חברות תעופה זרות וגורשו מישראל, בדרכם אל נמלי המוצא של החברות באירופה. ייתכן שפעילים נוספים שוהים עדיין בשטחי הרשות

38 פעילים זרים שנעצרו ביום שישי כשבאו לנמל התעופה בן גוריון כחלק מהמטס ה"פרו פלסטיני", מגורשים בשעה זו (ראשון) מישראל. כלי רכב של שירות בתי הסוהר העבירו את הפעילים לנמל התעופה בן גוריון, ורובם הועלו לטיסות של חברות התעופה "אליטליה" ו-"לופטהנזה", שיעדיהן הם נמלי המוצא של החברות באירופה. בין האזרחים שגורשו: 24אזרחים בלגים, אזרח ספרדי, ו-13 אזרחים גרמנים. במקביל, ממשיכים אנשי רשות ההגירה והאוכלוסין במאמציהם לתאם טיסות ליתר מסורבי הכניסה שהגיעו במטס לנתב"ג.

עוד על המטס הפרו-פלסטיני
בלעדי: כך נעצרו פעילי המטס בנתב"ג
אושרה כניסת 4 פעילים פרו-פלסטינים לישראל
עשרות פעילי המטס נחתו בנתב"ג ונלקחו לחקירה

להערכת גורמים רשמיים בישראל, 124 פעילים פרו-פלסטינים נחתו עד כה בארץ וכניסתם סורבה. הפעילים נעצרו על ידי רשות האוכלוסין והועברו למתקני כליאה של שירות בתי הסוהר. ארבעה מהפעילים כבר גורשו בחזרה לארצם, ובמהלך ליל שבת הגיעו הפעילים האחרונים מפרנקפורט שבגרמניה. הפעילים עוכבו לתשאול, ולאחר מכן הועברו 35 מהם לבית הסוהר "אלה" שבבאר שבע. כניסתם של ארבעה פעילים לישראל אושרה.

אתמול אמר לוואלה! חדשות המתאם הפלסטיני של מטס ההזדהות עם הפלסטינים, ד"ר מאזן קומסייה, כי עשרות פעילים זרים שנחתו שלשום בנמל התעופה בן גוריון כבר נמצאים בשטחי הרשות הפלסטינית, מבלי שנעצרו על ידי הרשויות הישראליות. קומסייה הוסיף וציין כי הוא אינו יודע בוודאות את המספר הסופי של הפעילים שהגיעו שלשום אך הוא מעריך שמדובר בין 20 ל-50 בני אדם.

לפניות לכתבת: plilimm@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully