וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע נהרג בהתנגשות בקיר בנתיבי איילון

אריאל נוי

9.7.2011 / 17:35

הרוכב, בן 30, פגע בקיר סמוך למחלף קוממיות במרכז. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום, וסיפרו כי "האופנוע התפרק לחלקים רבים, שהתפזרו על פני מרחק גדול לאורך הכביש"

רוכב אופנוע כבן 30 נהרג בצהריים (שבת) לאחר שהתנגש בקיר בכביש 20, סמוך למחלף קוממיות. דובר מד"א, זכי הלר מסר לוואלה! חדשות כי "האופנוע התפרק לחלקים רבים, שהתפזרו על פני מרחק גדול לאורך הכביש. לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו במקום". עד ראייה במקום טענו כי הבחינו באופנוע נוסע במהירות רבה. עדות לעוצמת ההתנגשות ניכרת גם באופי הפגיעה שספג הרוכב.

אגף התנועה במשטרה פעל אמש בצירים הבינעירוניים הסמוכים למרכזי הבילוי, בהם גם כביש 20 (נתיבי איילון) בו נהרג הרוכב. זאת במטרה לאתר נהגים המסכנים באופן נהיגתם את כלל משתמשי הדרך ולהורידם מהכביש, בין השאר בשל עבירות סמים ואלכוהול. כך למשל, משטרת התנועה הגבירה את נוכחותה בנתיבי איילון בחמישה אופנועי סיירת ובמספר ניידות גלויות וסמויות, הקימה מחסומי בידוק במחלפים לאיתור נהגים שיכורים ובלתי מורשים והציבה מכמונות מהירות.

במסגרת הפעילות בכלל הכבישים בהם פעלו השוטרים, נתפסו בערב שבת 120 נהגים החשודים שנהגו בשכרות ומאות נהגים החשודים בנהיגה במהירות מופרזת. קציני תנועה ערכו לנהגים אלו שימועים שלאחריהם הושבתו עשרות כלי רכב ונפסלו 130 רישיונות נהיגה.

בנוסף, רוכב טרקטורון בן 27 נפצע הערב באורח בינוני-קשה לאחר שהתהפך על גדות נחל החצבאני, סמוך למושב בית הלל. פרמדיקים של מד"א ירדן שהגיעו למקום העניקו לו טיפול ראשוני והוא פונה באמצעות מסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה, כשהוא סובל מפגיעת ראש.

עוד בנושא

ילד בן 10 נהרג מפגיעת רכב בכביש החוף
נהג ללא רישיון, הפנה אצבע משולשת לשוטר - ונהרג
הקטל בדרכים: שני הרוגים בתאונות ברחבי הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully