וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרקליט האב החשוד בהשלכת בנו: "הילד קפץ"

קובי מנדל

6.7.2011 / 13:54

ביהמ"ש האריך את מעצרו של אב מחיפה החשוד שהשליך את בנו מחלון ביתם וגרם לפציעתו. עם זאת, פרקליטו של האב טוען כי הילד קפץ מהחלון לאחר ויכוח עם אביו. גם מעצרה של האם הוארך

יח"צ - חד פעמי

(צילום: ערן גילווארג, עריכה: גדי וינסטוק)

בית משפט השלום בחיפה האריך בצהריים (רביעי) בארבעה ימים את מעצרו של אב, תושב העיר בן 49, החשוד שזרק הלילה את בנו בן ה-14 מחלון דירתם בקומה השלישית בבניין מגורים בעיר וגרם לפציעתו באורח קל. גם מעצרה של האם הוארך ביומיים. השניים חשודים בעבירות של התעללות פיזית ונפשית, וכן בגרימת חבלה חמורה לחסר ישע על ידי אחראי.

המקרה התגלה כאשר הנער פונה הלילה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים בני ציון בעיר, כשהוא סובל משבר בידו. ההורים, כאמור, נעצרו, ושמונת ילדיהם האחרים הועברו לטיפול בני משפחה אחרים וגורמי רווחה. הנער שוחרר מאוחר יותר לביתו.

פרקליטו של האב, עורך הדין טל פפרני, טען במהלך הדיון כי בין האב והבן התפתח עימות וכי "החשוד לא זרק את הקטין משום מרפסת, ומה שהיה שם זה שאתמול באותו אירוע היה שהקטין החליט על דעת עצמו לעזוב את הדירה, ללא רשות אביו". עורך הדין פפרני הסביר כי המרפסת ממנה נפל הצעיר נמצאת בגובה של "שניים-שלושה מטרים, ומתחתיה נמצא גג הדירה. הקטין קפץ לאותו גג ושבר את ידו, ללא שום קשר לחשוד". עורך הדין פפרני הוסיף כי לחשוד אין עבר פלילי.

נציג המשטרה טען בדיון כי בעדות האם נמצאו סתירות רבות. "מסתמן כאן סוג של משפחה שיש בה אלימות קשה מאוד בין ההורים לאותו קטין".

עוד על המקרה:
חשד: אב מחיפה השליך את בנו מהחלון, מצבו קל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully