וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אב מחיפה השליך את בנו מהחלון, מצבו קל

קובי מנדל

6.7.2011 / 9:38

ככל הנראה, הנער הושלך מחלון ביתו שבקומה השלישית. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בעיר. ההורים נעצרו ושמונת ילדיהם הנוספים הועברו לטיפול גורמי הרווחה בעיר

נער בן 14 נפצע הלילה (רביעי) באורח קל לאחר שעל פי החשד הושלך על ידי אביו מחלון ביתם שבקומה השלישית בחיפה. הנער פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים רמב"ם בעיר כשהוא סובל משבר בידו, ומאוחר יותר שוחרר לביתו. ההורים, בשנות ה-50 לחייהם, נעצרו ושמונת ילדיהם האחרים הועברו לטיפול בני משפחה אחרים וגורמי רווחה. המשטרה החלה בחקירת נסיבות האירוע.

"הפרשה נחשפה אתמול לאחר שאלמוני טלפן למשטרה ודיווח על ילד שהושלך מחלון ביתו והועבר לבית החולים", סיפר ראש משרד החקירות בתחנת חיפה, רב-פקד רמי חורי לוואלה! חדשות, "שוטרים שהוזעקו לכתובת שנמסרה על ידי המטלפן האלמוני מצאו את האב שהכחיש כל קשר לאירוע. בהמשך הילד טען כי מעד מהחלון, אולם החקירה העלתה חשד שהושלך על ידי אביו". חורי אישר כי בני הזוג נעצרו והיום המשטרה תבקש להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחיפה. המניע למעשה עדיין נחקר.

ראש מערכת שירותי הרווחה בעיריית חיפה, פיני וגמן מסר לוואלה! חדשות כי "המשפחה אליה משתייך הנער אינה מוכרת לנו מתחום האלימות ולא דווחו לנו על אירועים אלימים חריגים שהתרחשו במשפחה". עם זאת, לדבריו, המשפחה מוכרת היטב למחלקת הרווחה האזורית של שכונת נווה שאנן מזה כ-15 שנים. "על פי רוב הם ביקשו סיוע בקבלת ציוד ביתי, כמו מקרר ומכונת כביסה, וכן סיוע בהסדרת מועדוניות ומשפחונים לילדים", סיפר ואמר כי המעשה אירע בעקבות סכסוך מתמשך בין האב ובנו.

מקרה דומה אירע בחודש ספטמבר אשתקד כאשר תושבת תל אביב השליכה את שני ילדיה הקטנים מחלון ביתם שבקומה הרביעית בבניין מגורים בתל אביב. בית המשפט המחוזי בעיר הרשיע אותה בגרימת חבלה מחמירה, זאת לאחר שהפרקליטות מחקה את סעיף ניסיון הרצח מכתב האישום המקורי שהוגש נגדה.

עוד באותו נושא:
השליכה ילדיה מהחלון והורשעה בגרימת חבלה בלבד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully