וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולמרט במשפטו: "למסר יש אינטרס להגן על עצמו"

גלעד גרוסמן

4.7.2011 / 12:03

בחקירתו הנגדית אמר ראש הממשלה לשעבר כי לא ידע שמשה טלנסקי העביר כספים למקורבו עו"ד אורי מסר. אולמרט: "מסר אמר לי שחוב של 300 אלף דולר כוסה ע"י לקוח, הוא לא אמר מי"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכה: יאיר דניאל)

בבית המשפט המחוזי בירושלים נפתחה הבוקר (שני) חקירתו הנגדית במשפטו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט. בתחילת הדיון הכחיש אולמרט כי ידע שאיש העסקים משה טלנסקי כיסה חוב של 300 אלף דולר שצברה עמותה שתמכה בבחירתו לראשות עיריית ירושלים. אולמרט טען כי הדבר נודע לו רק בחקירתו במשטרה בשנת 2008, בניגוד לטענת הפרקליטות כי מקורבו, עו"ד אורי מסר שעמד בראש העמותה, יידע אותו על כך כבר ב-2003.

"אנחנו נראה שלטענה הזו אין רגליים", אמר התובע במשפט, עו"ד אורי קורב. "מי שכיסה את החוב הוא טלנסקי ובניגוד לדבריך בבית המשפט אתה ידעת בזמן אמת שזהו טלנסקי ואין אפשרות אחרת". אולמרט, שנמנע מלהביט על קורב, הכחיש. "אמרתי שהגרעון כוסה. שמסר אמר לי שהוא כוסה על ידי לקוח שלו", השיב אולמרט. כשנשאל מתי ידע שמדובר בלקוח של מסר, השיב אולמרט: "זמן רב לאחר הבחירות".

קורב הציג את גרסתו של מסר, שטען במשטרה שאולמרט ידע על כך שטלנסקי כיסה את ההלוואה. אולמרט טען מנגד, כי מסר הסתיר ממנו את זהות הלקוח שכיסה את החוב. "האם יש איזה אינטרס למסר לפגוע בך?", שאל קורב. "לא מכיר אינטרס כזה. אבל למסר יש אינטרס להגן על עצמו", השיב אולמרט. קורב הקשה, ואמר כי מסר ניסה לעזור לאולמרט אך לבסוף נאלץ למסור עובדות מפלילות נגדו.

"זכורים לי דברי התובע שמסר שיקר בחקירה במשטרה, בחקירה הראשית ובנגדית", השיב אולמרט. "אכן אמרתי שמסר שיקר במשטרה ושלא אמר כאן בבית המשפט את כל האמת. גם אמרתי שהוא שיקר לטובתך", השיב קורב.

התפתחויות אחרונות במשפט אולמרט:
אולמרט בעדותו: "פרשת מעטפות הכסף - פנטזיה"
אולמרט: "זקן האישה החזקה במדינה? הגזמה"
אולמרט תקף את לדור: "פועלים נגדי באובססיביות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully