וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת משתכללת: מערכות סולריות, וגם חלונות 7

פנחס וולף

4.7.2011 / 10:48

בזכות עודפי תקציב מהשנה שעברה, צפוי המשכן לעבור מתיחת פנים. בנוסף להחלפת הכורסאות הבלויות, תשודרג גם מהירות העלאת הקבצים לאתר הכנסת, לאחר שההנהלה קיבלה תלונות על הממשק האיטי

הכנסת תעביר 114 מיליון שקלים מעודפי התקציב של השנה שעברה, לתקציבה של השנה הנוכחית. כך אישרה הבוקר (שני) ועדה משותפת של ועדת הכנסת וועדת הכספים. בזכות התקצוב שנוסף, יזכו חלק מלשכות הח"כים לשיפוץ, על גג המשכן תותקן מערכת סולרית וספריית הכנסת תשודרג.

במהלך פגרת הקיץ יתבצע השיפוץ בחלק מלשכות הח"כים. עלותו כמיליון שקלים וחצי, והוא יכלול החלפת חלק מהריהוט הישן. תחילה, עלות השיפוץ הוערכה בכ-750 אלף שקלים, אולם בעקבות ההחלטה להרחיבו, ועדת הכנסת התבקשה לאשר העברת 750 אלף שקלים נוספים. מתיחת הפנים לספריית הכנסת והקמת המערכת הסולרית, נאמדות בכמיליון שקלים כל אחת.

משכן הכנסת. שרון בוקוב
בפגרת הקיץ - מערכות סולריות ושיפוץ בלשכות הח"כים/שרון בוקוב

המחשבים "זוחלים" בגלל איומי ההאקרים

הוועדה שעסקה בדיוני התקציב חשפה מכתב, שהעביר הקונסול האמריקאי בישראל. לפיו, יש איומים קונקרטיים מצד פצחנים (האקרים) לפרוץ לאתר הכנסת. בשל כך, שודרגה מערכת האבטחה לפורטל. לטענת יושב-ראש הוועדה, חבר הכנסת יריב לוין (ליכוד), זו כנראה הסיבה שהתגלו בימים האחרונים בעיות בכניסה לאתר, והתגלתה איטיות בטעינת העמודים שבו. "מערכת המחשוב זוחלת", אמר.

"למרות השירותים המצוינים, אתה מוצא את עצמך עובד רק בשעה אחת בבוקר, כי זה הזמן היחיד שבו הממשק לא נתקע. העלאת חומרים לאתר היא בלתי אפשרית. פתחו לנו ערוץ יו-טיוב, אך אי אפשר לעדכן אותו", התלונן לוין. מנהל הכנסת הודיע כי אין פתרון לאיטיות בטעינת הדפים מלבד שדרוג מהירות הגלישה. בנוסף, ציין המנהל כי באלף ממחשבי הכנסת יותקנו מערכות הפעלה מסוג חלונות 7 ו-אופיס 2010..

עוד בנושא הכנסת:
רוצים תוספת: "שכר חברי הכנסת אינו מספק"
קבוצת ההאקרים "אנונימוס": נפיל את אתר הכנסת
הכנסת שבה למושב הקיץ עם סדקים בקואליציה

לפנייה לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully