וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחסלת: פרודתו של שוורצנגר תקבל 200 מיליון ד'

בעקבות בגידתו של מושל קליפורניה לשעבר, השחקן ארנולד שוורצנגר, הודיעה אשתו, מריה שרייבר, כי בכוונתה להתגרש ממנו. דיווח: בהיעדר הסכם ממון, צפוי רכושם המשותף להתחלק שווה בשווה

מריה שרייבר, פרודתו של מושל קליפורניה לשעבר, ארנולד שוורצנגר, הודיעה כי בכוונתה להתגרש בעקבו שערוריית הבגידה בה היה מעורב. אך האתר Tmz דיווח כי נראה שבניגוד לסרטי האקשן בהם כיכב, הפעם לא ייחלץ שוורצנגר מהאירוע בלא שריטה.

על פי הדיווח, אופן חלוקת רכושם של בני הזוג טרם נקבע. אך היות שבין בני הזוג לא נחתם הסכם ממון לפני נישואיהם, החוק בקליפורניה קובע כי רכושם המשותף שנצבר במהלך תקופת הנישואין יחולק שווה בשווה.

הונם המשותף של בני הזוג מוערך בכ- 400 מיליון דולר, כאשר חלקו של שוורצנגר מוערך בכ-300 מיליון דולר, כך שהחלוקה בהחלט תפעל לטובת שרייבר.

ארנולד שוורצנגר, מריה שרייבר. David Paul Morris, GettyImages
שרייבר תצחק כל הדרך אל הבנק?/GettyImages, David Paul Morris

מקח וממכר

הליך הגירושין לא יגיע לבית המשפט, וחלוקת הרכוש, ככל הנראה, תתנהל בצורת מקח וממכר על ידי עורכי דינם של בני הזוג. על פי הדיווח, ההתגוששות בין עורכי הדין צפויה להימשך חודשים כיוון שאין הסדר משפטי שיכול לאלץ את בני הזוג להתחלק באופן שווה בשווה.

בתוך כך, שחררו עורכי דינו של שוורצנגר הצהרה בשמו של השחקן, בה הודיעו כי הוא משהה כרגע את תוכניות הקאמבק שלו לקולנוע והטלוויזיה. זאת, בשל חשיפת הרומן שניהל והילד שנולד מחוץ לנישואיו, מה שהוביל לגירושים מאשתו, מריה שרייבר.

עוד בנושא:
מטפלת לשעבר אצל ארנולד שוורצנגר: "בי הוא בחיים לא נגע"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully