וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר נאמן הותקף מילולית בחברון: "ביזית את התורה"

יהושע בריינר

30.6.2011 / 7:24

שר המשפטים הגיע להתפלל במערת המכפלה בחברון ונתקל בפעילי ימין שהביעו בפניו מחאה קולנית, בעקבות מעצר הרב דב ליאור. "איך אין לך בושה להראות את פניך כאן?"

המאבק שמנהלים בימין נגד רשויות המשפט לאחר מעצרו של הרב דב ליאור, שנחשד בהסתה בעקבות תמיכתו בספר "תורת המלך" נמשך: שר המשפטים יעקב נאמן הותקף הבוקר (חמישי) מילולית בעת שהתפלל במערת המכפלה בחברון. פעילי ימין שזיהו את השר, התגודדו מסביבו וצעקו לעברו: "פגעת בכבוד התורה, פגעת ברב ליאור".

עוד קראו לעברו המתפללים: "איך אין לך בושה להראות את פניך כאן?" המתפללים סירבו לשתף את השר בתפילה ובשל כך הוא נאלץ להתפלל לבדו כשהוא מוקף במאבטחיו האישיים ובשוטרי משמר הגבול השוהים במתחם בדרך קבע.

לפי עדויות המתפללים, מי שיזם את המהומה היה פעיל הימין הקיצוני נועם פדרמן. פדרמן צעק לעבר השר: "ביזית את כבוד התורה, אתה לא הפקיד, אתה השר. פגעת ברב ליאור". במהלך התפילה נשמעו גם קולות אחרים שביקשו להימנע מהבעת מחאה בשעת התפילה וחלק מהנוכחים אף סברו כי יש לקיים את המחאה במקום אחר.

גם פעיל הימין איתמר בן גביר, שהגיע למקום בתום התפילה, תקף את השר נאמן מילולית וצעק לעברו: "ילדות בנות 12 נעצרות לימים רבים, בזמן הפרקליטות ושי ניצן סוגרות תיקים נגד דנה אולמרט שהפגינה נגד הרמטכ"ל וסטודנטים שחסמו כבישים".

לפני ארבעה חודשים אירעה במערת המכפלה תקרית דומה. השר נאמן שהגיע גם אז לתפילה במקום הותקף בצעקות. המתפללים קראו לעבר השר: "עד מתי תתחנף לשי ניצן? כל המחניף לרשע - סופו נופל בידו. במקום שהשר ייתן הוראות לפקיד, הפקיד הפך לבוס".

עוד בנושא:

בימין סימנו את האחראי למעצר הרב ליאור: "ניצן - אויב התורה"
הרב ליאור: "לא זקוקים לאישור הקומיסר לפרסום ספרים"
דרישה מהשר נאמן: "תן את מספר הנייד של שי ניצן"

לפניות לכתב: joshjosh@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully