וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרישה מהשר נאמן: "תן את מספר הנייד של שי ניצן"

פנחס וולף

29.6.2011 / 13:21

לאחר שבימין סימנו את המשנה לפרקליט המדינה כאחראי למעצר הרב דב ליאור, התבקש שר המשפטים למסור את מספר הנייד של ניצן - וסירב. ח"כ בן ארי: "המספר זמין רק לשמאל"

שר המשפטים יעקב נאמן סירב למסור היום (רביעי) את מספר הטלפון הנייד של המשנה לפרקליט המדינה שי ניצן, במהלך דיון שהתקיים בכנסת. לאחר שבימין סימנו את ניצן כאחראי הבלעדי למעצרו של הרב דב ליאור, שנחשד בהסתה בעקבות תמיכתו בספר "תורת המלך", הפנה ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) שאילתה לשר בנוגע לטלפון הנייד.

ח"כ בן ארי טען כי במהלך חקירת איש השמאל הקיצוני גדעון ספירו בחשד להסתה, התערב עורך דינו ופנה בשיחה סלולרית ישירה למשנה לפרקליט המדינה ניצן וזה הורה לטענת בן ארי על שחרורו של ספירו. "בתאריך 6.6.11 נעצר גדעון ספירו בחשד לעבירות הסתה. הוא מסר לעיתון 'הארץ' שעו"ד מיכאל ספרד פנה לשי ניצן ובעקבות פנייה זו הוא שוחרר באופן מידי ממעצרו", אמר בן ארי, "ברצוני לשאול: האם מר ספרד פנה לניצן וזה הורה למשטרה לשחרר את ספירו? אם התשובה חיובית, מה המספר?"

בן ארי ביקש לדעת את מספר הטלפון הנייד של ניצן, על מנת שגם הוא יוכל להתקשר אליו כל אימת שפעיל ימין נחקר במשטרה. שר המשפטים נאמן השיב כי מעצרו של גדעון ספירו נעשה בהתאם להוראות המשנה לפרקליט המדינה, אך סירב להתייחס למידת מעורבותו של שי ניצן בשחרורו של ספירו. נאמן גם התחמק מלתת תשובה בנוגע למספר הטלפון הנייד של ניצן.

בעקבות הדברים אמר ח"כ בן ארי בתגובה כי "נאמן לא סתם התחמק מלמסור את מספרו האישי של ניצן. המספר הזה זמין רק עבור אנשי שמאל קיצוני ועורכי דינם. כלפי אנשי הימין והמתנחלים ניצן מגלה אטימות וזלזול".

עוד בנושא:

בימין סימנו את האחראי למעצר הרב ליאור: "ניצן - אויב התורה"
משרד המשפטים על מעצר הרב ליאור: "איש אינו מעל החוק"
נתניהו על מעצר הרב ליאור: "החוק חל על כולם"

לפניות לכתב: pinhas_wolf@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully