וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ראאד סלאח ייאבק בהחלטה לגרשו, מוכן לעמוד למשפט"

ניר יהב

29.6.2011 / 0:03

דובר הקהילה הפלסטינית בבריטניה הודיע בנוסף שהפגנות הזדהות עם השייח', שנעצר בהגיעו למדינה, יתקיימו בבירות אירופיות נוספות. "המעצר בוצע בשל לחצים של הלובי הציוני", אמר

"הקהילה הפלסטינית בבריטניה תפגין מול משכן הממשלה הבריטית בלונדון, במחאה על מעצר ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית, שייח' ראא'ד סלאח" - כך אמר אתמול(רביעי) דובר הקהילה הפלסטינית בבריטניה, זאהר ביראווי, בשיחה עם אתר "PLS48" השייך לפלג הצפוני. עוד דיווח האתר כי הפגנות הזדהות עם סלאח צפויות להתקיים גם מול השגרירות הבריטית בדרום אפריקה, בטורקיה ובבירות אירופיות אחרות.

עוד על מעצר השייח' ראא'ד סלאח:
בריטניה החלה בהליכים לגירוש השייח' ראאד סלאח
השייח' ראאד סלאח נעצר בלונדון
ביהמ"ש אסר על השייח' סלאח להגיע לאוניברסיטת חיפה

"השייח' סלאח לא מוכן לגירוש"

ביראווי סיפר כי השייח' סלאח נפגש היום בתחנת המשטרה עם עורך דינו, איש הקהילה הפלסטינית בלונדון, והבהיר כי הוא "מוכן לעמוד בפני בית המשפט בבריטניה - משום שהצדק עמו. הוא לא מסכים לרעיון לגרשו. הדבר יגרום לכך שייאסר עליו להיכנס לבריטניה למשך 10 שנים".

לדבריו ביראווי, "המשטרה הבריטית משוכנעת שסלאח מהווה סכנה לביטחון בריטניה, אך סיבת המעצר היא פוליטית. הוא בוצע על רקע לחצים של הלובי הציוני". בהתייחסו למצבו של השייח', אמר ביראווי כי "סלאח נמצא במצב רוח טוב והמורל שלו גבוה".

סלאח, מנהיג הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית בישראל, נעצר הלילה בלונדון בעקבות צו מעצר שהוצא נגדו. ככל הנראה, סיבת המעצר היא כניסתו לבריטניה, למרות ששרת הפנים תרזה מיי אסרה על כניסתו למדינה, לאחר שהוגדר "אדם בעל נטיות אנטישמיות מובהקות". חרף האיסור, סלאח נחת בנמל התעופה הית'רו. הוא היה אמור להשתתף באירועי "יום פלסטין" בלונדון גם בשנה שעברה, אלא שנעצר בישראל טרם בואו לבריטניה.

(עדכון ראשון: 22:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully