וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה לא עגיל, זה התרגיל: הורחק כי ענד פירסינג

שחקן כדורגל ממלבורן שבאוסטרליה הורחק ממשחק בין שתי קבוצות חובבנים לאחר שהשופט גילה כי הוא עונד פירסינג באיבר מינו. השחקן דווקא היה מוטרד מתגובת אמו: "היא לא תשמח מכך"

את המשחק הזה לא ישכחו לזמן רב באוסטרליה: שחקן כדורגל ממלבורן הורחק באמצעות כרטיס אדום, לאחר שהשופט גילה כי הוא מסתיר פירסינג באיבר מינו. הדבר אירע במהלך משחק בין שתי קבוצות חובבנים ביום ראשון שעבר, כאשר השחקן, אהרון אקלסטון, נפצע מפגיעת כדור במפשעתו. מיד עם פציעתו, הוא עזב את כר הדשא לטובת קבלת טיפול רפואי.

בשלב זה, לא ברור כיצד, הבחין השופט כי לאקלסטון יש פירסינג. כפועל יוצא מכך, הוא שלף לעבר השחקן שני כרטיסים צהובים – הראשון בעבור עלייתו למגרש מבלי לקבל את אישורו של השופט לפירסינג, והשני – מפני שלא היה מסוגל להוכיח שהסיר את הפירסינג.

הסיפור תפס תאוצה רבה ואקלסטון כבר הופיע בסרטון חובבני שהועלה לרשת. עם זאת, נראה שהדבר שהטריד אותו מכל היה תגובתו של אמו לכשתגלה היכן בחר לנקב את גופו. "אינני חושב שאמי הולכת להיות מאושרת מכך", הוא צייץ בעמוד הטוויטר שלו.

מועדון הכדורגל של אקלסטון הבין כי הכרטיסים הצהובים הונפו לעברו בהתאם לחוקי הכדורגל והביע התנצלות בפני השופט על "חוסר הנעימות שייתכן ונגרמה בעקבות המקרה". וחוקי הכדורגל, אם תהיתם, אוסרים על השחקנים לענוד "כל דבר שמסכן את עצמם או את השחקנים האחרים (כולל תכשיט מכל סוג שהוא)".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully