וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שותים לפני ששילמתם? באוסטרליה זה עולה 400 ד'

תושב קווינסלנד נקנס בסכום הגבוה לאחר שהורשע בגניבה, משום שפתח בקבוק אייס-קפה ושתה ממנו לפני שהגיע לקופה. השופט: "אתה חושב שנולדתי אתמול? אתה לא התכוונת לשלם"

יצא לכם פעם לפתוח בקבוק משקה בסופרמרקט ולקחת לגימה לפני ששילמתם? קרייג אנתוני מקלין, תושב מדינת קווינסלנד שבאוסטרליה שהעז לפתוח בקבוק אייס-קפה בסופרמרקט ולשתות ממנו לפני ששילם עליו, הורשע היום (שני) בגניבה, ונקנס ב-400 דולרים אוסטרליים (כ-416 דולרים אמריקאיים). כך דיווחו אתרי חדשות באוסטרליה.

מקלין הופיע הבוקר בפני בית משפט בעיר גימפי, בו הואשם בגניבת בקבוק משקה של 750 מ"ל מרשת סופרמרקטים גדולה ב-9 ביוני. עובד הסופרמרקט העיד במשפט כי ראה אותו שותה מהבקבוק לאחר שלקח אותו מהמדף, והעיר לו כי עליו לשלם לפני שישתה - אולם הוא התעלם מדבריו, המשיך בדרכו ואף חלף על פני הקופה בדרך החוצה, מבלי לשלם. הוא נעצר במקום.

מקלין, מצדו, התעקש כי התכוון לשלם עבור המשקה, והסביר כי כך הוא נוהג גם בסופרמרקטים אחרים - קודם לסיים לשתות את המשקה ואז לשלם עליו - ומעולם לא העירו לו על כך. אולם השופט לא השתכנע מההסבר, וקבע: "אני לא חושב שהתכוונת לשלם עבור המשקה. אתה חושב שנולדתי אתמול? זה יהיה המשקה הכי יקר שאי פעם שתית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully