וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל מגד במכתב לרה"מ: "מנע גירוש ילדי הזרים"

27.6.2011 / 8:00

הסופר אייל מגד ואשתו צרויה שלו פנו לנתניהו במכתב אישי בו נאמר כי "יהודי לא מגרש ילדים". עמותת "ילדים ישראלים": "חרב הגירוש מתנוססת מעל לראשי הילדים. הגיע הזמן לעצור החרפה"

הסופר אייל מגד, המיודד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ורעייתו, הסופרת צרויה שלו, פנו בתחילת החודש במכתב אישי לנתניהו, בו הם מבקשים ממנו למנוע את גירושם של ילדי העובדים הזרים מישראל.

מגד ושלו הזכירו במכתבם מודעה שפורסמה החודש על ידי ארגון "ילדים זרים", בה קראו אישים רבים למניעת גירוש הילדים הזרים. לאחר שנחשף למודעה, כתב אייל מגד בשמו ובשם רעייתו לרה"מ: "הועבר אלינו מכתב בעל תוכן מזעזע אודות כליאתם של ילדים ואמהותיהם, שוהים לא חוקיים שנגזר עליהם גירוש. בנושא הגרעין האירני והמו"מ עם הערבים ייתכן שעצות מפי איש רוח הן מפוקפקות (אם כי גם בזה אני מפקפק) – אבל בעניין אנושי (לא אנושי) זה, חובתי לעטות אותה אצטלה עתיקה של המוכיחים בשער ולצטט, במחילה, את הפסוק המרטיט ששימש כמוטו לספרי 'איך לחיות', שכל כך ריגש אותך: 'מה שעשיתם למען אחד מאחיי הקטנים האלה, לי עשיתם.' והייתי מוסיף גם: 'אשרי הרחמנים כי הם ירוחמו'. בקיצור, הפסוקים היהודיים האלה, שאין להם שיעור, מעידים כאלף עדים שיהודי לא מגרש ילדים", לשון המכתב.

"להפסיק לזרות חול בעיני הציבור"

עמותת "ילדים ישראלים" הצטרפה לדברים ומסרה כי "מקומם של ילדים אינו מאחורי סורג ובריח. עד היום גורשו קרוב ל-30 ילדים בני פחות מארבע, עם אמהותיהם, זאת לאחר שנעצרו ונכלאו. על ראש הממשלה ושר הפנים להחיל את החלטת הממשלה על כלל הילדים שנולדו ומתחנכים במערכת החינוך הישראלית. גם אם תינתן דחייה נוספת, דבר שעוד לא קרה, הילדים הללו ימשיך לחיות על "זמן שאול" תחת חרדה, כאשר חרב הגירוש מתנוססת מעל לראשם. הגיע הזמן להפסיק לזרות חול בעיני הציבור ולעצור את החרפה".

בתחילת החודש פורסם בוואלה! חדשות, כי במהלך פגישה שנערכה בין ראש הממשלה לנציגי בית הספר ביאליק רוגזין בתל אביב, בו לומדים ילדי עובדים זרים רבים, הבטיח ראש הממשלה לפעול במטרה למנוע את גירושם של 120 מתלמידי בית הספר בגילאי גן עד כיתה י"ב בתום שנת הלימודים.

עוד באותו נושא:
שרה נתניהו לילדה המועמדת לגירוש: אפעל להשאירך
הסלבס מתגייסים: לא לגרש ילדי העובדים הזרים
קבלת פנים לנוחתים בנתב"ג: "יש כאן ילד עצור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully