וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייוואן: נכלאה בגלל ביקורת קטלנית על מסעדה

בלוגרית שאכלה במסעדת נודלס כתבה כי האוכל "מלוח מדי". השופטים הרשיעו אותה בהוצאת דיבה, לאחר שפסקו כי לא יכלה לקבוע זאת באופן גורף על כל האוכל במסעדה אחרי שאכלה 3 מנות בלבד

מבקרי מסעדות - הישמרו. לפחות אם אתם מתכוונים לקטול מסעדה בטייוואן. בית משפט במדינה גזר באחרונה עונש מאסר בן חודש על בלוגרית, אותה הרשיע בהוצאת דיבה לאחר שכתבה ביקורת שלילית על מסעדה בה אכלה. כך דיווח בסוף השבוע העיתון "טייפה טיימס".

הבלוגרית, המוכרת בשם ליו, מסקרת מגוון נושאים בבלוג שלה, שנהנה מעשרות אלפי צפיות, ובין היתר כותבת על לייף-סטייל, עיצוב פנים ומדי פעם גם על אוכל. ביולי 2008, ביקרה במסעדת נודלס ובקר בעיר טאיצ'ונג, ולאחר מכן כתבה בביקורת כי האוכל מלוח מדי, ההיגיינה במקום ירודה ומסתובבים בו מקקים, ובעל הבית ה"בריון" אינו דואג שהאורחים יחנו בצורה מסודרת, וגורם לפקקי תנועה.

בעל המסעדה, ששמו יאנג, שמע על הביקורת הקטלנית מלקוחות שהתקשרו לשאול האם אכן כך הם פני הדברים - ומיהר להגיש תלונה על הוצאת דיבה. התיק נדון בבית המשפט המחוזי בעיר, והשופט קבע כי ליו אכן עברה את הגבול המותר, ודן אותה ל-30 ימי מאסר. היא ערערה על ההחלטה, אך בשבוע שעבר דחה בית המשפט העליון של טייוואן את הערעור.

השופטים הסבירו כי אמנם "מלוח מדי" הוא תיאור עובדתי נאמן של העובדות ביחס למנת הנודלס ושתי התוספות שאכלה - אך לא היה באפשרותה להסיק מכך כי כל האוכל במסעדה מלוח מדי, כפי שכתבה בבלוג. עוד ציינו השופטים, כי בביקורת תברואה שנערכה במסעדה לא מצאו הפקחים תנאים סניטריים בעייתיים כפי שתואר בבלוג. נוסף על המאסר, הורו השופטים לליו לשלם לבעל המסעדה פיצוי בסך 7,000 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully