וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאשם שהרג באמצעות קסדה התנצל: "לא התכוונתי"

גלעד גרוסמן

26.6.2011 / 15:33

הפרקליטות דורשת לגזור לפחות 10 שנות מאסר על שי סגן, שהרג את אלי איפרגן באמצעות קסדה. האלמנה: "הילדים חוזרים כל יום מבית הספר בתקווה לגלות שאביהם בחיים"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יאיר דניאל)

הפרקליטות מבקשת לגזור עונש של לפחות 10 שנות מאסר על שי סגן, שהודה והורשע במסגרת הסדר טיעון בהריגתו של אלי איפרגן באמצעות מכת קסדה במהלך קטטה. כך עלה בדיון לטיעונים לעונש במשפטו של סגן, שנערך היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בתל אביב. סגן עצמו ביקש בדיון את סליחת המשפחה. "אני מצטער על כל הסבל הרב שנגרם, לא הייתה לי כוונה להרוג", אמר בעודו בוכה. גזר הדין יינתן בעוד כשבוע וחצי.

"הגיעה העת להחמיר עם אותם נאשמים שיש בידם כלי כדי לפגוע, בין אם כלים שנועדו לפגוע מלכתחילה ובין אם שלא", אמרה התובעת במשפט, עו"ד ספי ברא"ז. "יש צורך בענישה ראויה ומרתיעה, שיש בה כדי להמחיש עד כמה בתי המשפט רואים בחומרה את הקלות הבלתי נסבלת של קטילת חיי אדם על מה בכך, זה המקרה, זה קטילת חיי אדם על כלום".

אלמנתו של איפרגן, ענבר, אמרה בדיון כי בכל יום ילדיה חוזרים מבית הספר בתקווה לגלות שאביהם בחיים. "אני כל יום מתעוררת ואומרת אולי זה חלום, אבל זה לא חלום", אמרה. "הוא השאיר לי ילדים כירושה... אני לא יודעת איך אני ממשיכה לגדל את הילדים האלה בלעדיו, יש לנו משפחה מדהימה, החלל שהוא השאיר הוא גדול". "מאז שהוא הלך אין לי חיים", הוסיפה גלי תירם, אחותו של איפרגן. "החיים שלי נהרסו".

מנגד, פרקליטו של סגן, עו"ד אלי כהן, הציג פסקי דין מקלים בהרבה, בהם הוטלו עונשי מאסר לתקופות של בין 30 חודשי מאסר לשמונה שנות מאסר.

עוד באותו נושא:

הסעיף הוחמר: תוקפו של אלי איפרגן מואשם בהריגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully