וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסעיף הוחמר: תוקפו של אלי איפרגן מואשם בהריגה

10.11.2010 / 10:20

שלושה ימים לאחר מותו של אלי איפרגן שהוכה בקסדה מחוץ למועדון בתל אביב, שינתה הפרקליטות את סעיף האישום נגד התוקף ישי סגן להריגה. אחיו של הקורבן: "אני כועס על הפרקליטות, נדרוש את מלוא חומרת העונש"

יגור מזור

(צילום: יגור מזור, עריכת וידאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום מתוקן נגד ישי סגן. סגן מואשם בעבירת הריגה לאחר שהיכה את אלי איפרגן באמצעות קסדה במהלך קטטה מחוץ למועדון בתל אביב. סגן הואשם בתחילה בחבלה בנסיבות מחמירות וחבלה של ממש ובעקבות מותו של איפרגן בתחילת השבוע התווסף סעיף ההריגה.

שמעון איפרגן, אחיו של אלי איפרגן, זועם על כתב האישום המתוקן. "הרוצח השפל הגיע לזירה בריצת אמוק, כשאלי היה עם הגב אליו, בלי הגנה", אמר איפרגן. "הוא בא במטרה לרצוח. הוא לא ניסה להרתיע ולא נתן לו אפילו את הזכות לראות את התוקף שלו. נילחם בשם אלי שדמו עדיין טרי וזועק לשמים ובשם התינוקת בת ארבעת החודשים שעוד מעט הייתה אמורה להגיד 'אבא'".

"אם בית המשפט ילך לעסקת טיעון ולא ייתן עונש מקסימלי למען ייראו ויראו, הוא נותן אור ירוק שאפשר לגזול ככה חיים", הוסיף האח. "אני כועס על הפרקליטות ונדרוש את מלוא חומרת העונש. אבל אני רק האזרח הקטן ולא הבן של השופט חשין".

"בוא הנה, מה עשית?"

לפי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ספי ברא"ז-יונג, מפרקליטות מחוז תל אביב, בשעת בוקר מוקדמת התפתח ויכוח מילולי בין סגן ששהה מחוץ למועדון וצעירה שהייתה עמו לבין איפרגן, שמעון אמיתי ושתי נשים נוספות. הוויכוח התלהט ובשלב מסוים זרק הגבר ששהה במחיצת הצעירה כוס לעברו של איפרגן, שבתגובה סטר לו.

מכתב האישום עולה כי זורק הכוס נמלט למתחם מועדונים סמוך תוך שהוא קורא לעזרה. סגן, שבאותו שלב רכב על אופנוע בסמוך למקום התגרה, הגיע למקום, הוריד את הקסדה מראשו וחבט עמה בראשו של איפרגן, שנפל על הרצפה. אמיתי פנה לסגן ואמר לו: "בוא הנה, מה עשית?".

בתגובה לשאלתו של אמיתי, היכה אותו סגן באמצעות הקסדה במצחו. כתוצאה מהמכה נגרמו לאיפרגן שברים בגולגולת ודימום שגרם ללחץ על גזע המוח. הוא אושפז בטיפול נמרץ נוירוכירורגי, אולם לאחר כשבוע הידרדר מצבו והוגדר כמי ששרוי במוות מוחי. לפני שלושה ימים מת איפרגן מפצעיו.

עדכון ראשון: 09:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully