וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלת השליטה בתנובה: לא נוריד את מחיר הקוטג'

זהבית כהן, מנהלת קרן ההשקעות "אייפקס פרטנרס ישראל", שברה שתיקה לאחר עשרה ימים מאז החלה מחאת הצרכנים על מחיר הקוטג'. בראיון לערוץ 2 אמרה כהן: "לא ראינו מחאה כזו מעולם"

החדשות

(באדיבות ערוץ 2)

זהבית כהן, מנהלת קרן ההשקעות "אייפקס פרטנרס ישראל", בעלת השליטה בתנובה, התייחסה למחאת הצרכנים על מחיר הקוטג'. בראיון לערוץ 2, שישודר הערב (שישי) הבהירה כהן, שתנובה אמנם לא תוריד השנה את מחירי הגבינות שהיא מוכרת, אך גם תימנע מהעלאתם. כהן הוסיפה, כי "כל החברים בשרשרת - הרפתנים, תנובה, רשתות השיווק והמדינה צריכים לתת את חלקם בהורדת המחירים. בהרבה מאד מובנים טוב שהמחאה הזאת הגיעה. מדובר במחאה כואבת וצודקת. לא ראינו דבר כזה בעולם".

"השבוע הזה היה שבוע מאוד לא פשוט עבורי", אמרה מנהלת קרן ההשקעות "אייפקס". "אין ספק שההשתלחויות האישיות בי מאוד פוגעות, אבל אני יודעת את האמת. אני יודעת שאני עבדתי קשה מאד על מנת למצוא פתרון אמיתי ארוך טווח. לקפוץ לטלוויזיה עם אמירות פופוליסטיות זה לא אני".

עוד על מחאת הקוטג'
ח"כים: "לא ייתכן שקוטג' יעלה כמו בנזין"
עודפים במלאי? תנובה מציעה לחרדים קוטג' בשני שקלים
שטייניץ על שוק החלב: "נדאג למשק ולצרכנים"

"אני חושבת שהייתי צריכה להתריע קודם", הוסיפה כהן. "אנחנו בתנובה ראינו שישנה בעיה כבר בתחילת השנה, כשעלו מחירי 'המפוקחים'. אנחנו היחידים שהחלטנו לא לעלות את מחירי הקוטג'. המחירים עלו ב-6.5%, ואנחנו בתנובה החלטנו לספוג את זה, אז אני חושבת שהיינו צריכים להתריע, אני לא בטוחה שמישהו היה שומע, כי מי אנחנו? איך אני יכולה לדבר בכלל עם הרפתנים, או עם רשתות השיווק, או עם המדינה? אז בהרבה מובנים זה טוב שהמחאה הזאת הגיעה".

כאשר נשאלה כהן על הדיווחים של חלק מן הרשתות על ירידה דרמטית של עד 4% במכירות מוצרי החלב, היא השיבה: "אני אוהבת להתבסס על עובדות. העובדה היחידה שאני מכירה זה שישנה ירידה של 6% בקטגוריה". כהן סירבה לפרט כיצד מתייחסים בקרן ההשקעות "אייפקס" למשבר הקוטג' בתנובה ואמרה: "אני מדווחת כמובן לשותפים שלי באופן שוטף על כל מה שקורה בהשקעות שעליהן אני אחראית, וגם במקרה הזה דיווחתי להם. אנחנו מנהלים את החברה בארץ, אבל הם מקשיבים".

הראיון המלא עם זהבית כהן ישודר הערב ב-20:00 בתכנית "אולפן שישי" בערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully