וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכתב לפרקליט החשוד בפיגוע הדריסה: "ערבי שקרן"

גלעד גרוסמן

22.6.2011 / 18:02

במכתב אחד מתוך מכתבי נאצה רבים שנשלחו לעו"ד מופיד בדיר המייצג את החשוד בביצוע פיגוע הדריסה בת"א ביום הנכבה נכתב: "קוף בחליפה נותר קוף". בדיר: "אמשיך לייצגו ללא פחד"

אלמונים שלחו בתקופה האחרונה מכתבי נאצה לעו"ד מופיד בדיר, פרקליטו של הנאשם בביצוע פיגוע הדריסה בתל אביב ביום הנכבה בו נפצעו כעשרים בני אדם ונהרג אביב מורג בן ה-28. "ה'שילוש' הקדוש עובד אצלך בגדול, אתה ערבי עו"ד ושקרן!", נכתב באחד המכתבים, שהעתק ממנו נשלח לח"כ אחמד טיבי. עוד נכתב כי המוסלמים והערבים הינם "איסלאמו-פאשיסטים ואיסלאמו-נאצים, שאימצו באהבה ובחום רב את האידיאולוגיה הנאצית!".

כשבוע לאחר מעצרו של עיסא נשלח המכתב הראשון לעו"ד בדיר, שכלל דברי נאצה אודות הנאשם בפיגוע הדריסה, איסלם איברהים עיסא. אתמול (שלישי) נשלח לתא הדואר של עו"ד בדיר מכתב באורך שלושה עמודים, שאליו צורפו צילומים של כתבות רבות על המקרה. בתחילת המכתב נכתב כי הופעתו של בדיר בבית המשפט, בה טען כי הפרקליטות מיהרה לקבוע כי מדובר בפיגוע ולא בתאונה רק מכיוון שמדובר בנהג ערבי, הייתה "עצבנית, נרגנת, שטופת שנאה, מביישת ומבזה". הכותב האנונימי כתב בהמשך כי הוא אינו מתבלבל מכך שבדיר הופיע בבית המשפט בחליפה ועניבה. "יש פתגם האומר ש'קוף בחליפה וחנוט בעניבה - נותר קוף', ובהתאמה, 'ערבי אשר לבוש בחליפה - נותר ערבי'". שולח המכתב מציין כי דעה דומה יש לו על "אחיו" של בדיר, חברי הכנסת הערבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

שולח המכתב כתב עוד כי לבדיר "הנבזות ועזות המצח" להציג גרסה שונה מגרסת הפרקליטות. "סיפורים אלו אתה מוזמן לספר ל'אחיך' מהמגזר, כמו גם לאמא של עיסא, שמשוכנעת שבנה הרוצח, שטוף השנאה, הינו שה תמים שחף מכל פשע". עוד נכתב כי הערבים הינם "אספסוף של רוצחים פרימיטיביים, ברברים, שטופי שנאה לעולם המערבי", והוסיף שהמוסלמים הם הרוצחים הגדולים ביותר בעולם בעשורים האחרונים. בעמוד האחרון של המכתב מצטט הכותב האנונימי את ראש הממשלה לשעבר יצחק שמיר, שאמר "הים אותו הים והערבים הם אותם הערבים".

"אפילו שלא כתוב שמנסים להרוג אותי, אני מרגיש שזה איום, שמנסים להטיל מורא על עו"ד שמייצג. לכל חשוד ונאשם יש זכות להליך הוגן וייצוג הולם. עיסא בחר בי, אבל זכותו היה לבחור בכל עו"ד אחר. אני לא צריך לקבל איומים, או השמצות או הסתה לפגיעה בנו. אני אמשיך לייצג אותו ולהציג את גרסתו בלי מורא ובלי פחד", אמר עו"ד בדיר. הוא מתכוון להגיש היום תלונה למשטרה על המכתב. "אני אבקש שיערבו את השב"כ. לא מספיק שהם מקבלים תלונה ולא עושים כלום. שיבדקו מאיפה הגיע המכתב הזה ויאתרו את האדם ששלח אותו והאם יש קשר בין המכתב הזה לאיומים על חברי כנסת ערבים. כשמאיימים על קצינים או חיילים מאתרים מהר מאוד את החשודים".

שני המכתבים שנשלחו לעו"ד בדיר מצטרפים למכתב שנשלח לפני כשנה וחצי לעו"ד פואד סולטאני, אביו ופרקליטו של ראווי סולטאני, שנידון ל-68 חודשי מאסר לאחר שהורשע בעבירות של מגע עם סוכן זר ובמסירת מידע לארגון טרור אודות הרמטכ"ל דאז גבי אשכנזי, עמו התאמן בחדר כושר. באותו מכתב נכתב "אתה, בנך ראווי הבוגד, עזמי בשארה, ג'מאל זחאלקה וכל חברי בל"ד וכל הערבים וכל המוסלמים... בוגדים ורוצחים שפלים ועלובים". בהמשך נכתב, "המוסלמים/הערבים הם הסרטן של העולם כולו".

עוד על פיגוע הדריסה:
חשד לפיגוע דריסה בת"א: הרוג ו-17 פצועים
הדורס ביום הנכבה הואשם ברצח: "יצא למסע רצחני"
ההרוג באירוע הדריסה בת"א: אביב מורג בן ה-28
עדי ראייה: "נהג המשאית דהר כמו פרא אדם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully