וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשודים באחריות לפיצוץ הגז בנתניה - למעצר בית

רחמים גויטע החשוד שחתך את צינור הגז בבניין שהתפוצץ בנתניה נשלח ל-10 ימי מעצר בית וטכנאי הגז דניאל ישראל נשלח לשבוע במעצר בית. שני החשודים הורחקו מכיכר העצמאות למשך 60 יום

דניאל בוק

בית משפט השלום בפתח תקווה שחרר הבוקר (רביעי) למעצר בית את שני החשודים במעורבות בגרימת פיצוץ בלון הגז בנתניה שהביא למותם של ארבעה אנשים. על אף החשד להריגה שמיוחס לשניים, ביקש נציג המשטרה לשחרר אותם לבתיהם בתנאים מגבילים. רחמים גויטע, תושב נתניה בן 46, החשוד שחתך את צינור הגז בבניין שבו אירע הפיצוץ על מנת לגנוב מתכות, נשלח ל-10 ימי מעצר בית ואילו טכנאי חברת הגז "פזגז" דניאל ישראל, החשוד שטיפל בחבלה בצנרת באופן לקוי, נשלח ל-7 ימי מעצר בית. לשני החשודים הוצא צו הרחקה מכיכר העצמאות בנתניה למשך 60 ימים.

עוד בנושא פיצוץ בלון הגז בנתניה:

4 הרוגים ועשרות פצועים בפיצוץ בלון גז בנתניה
הפיצוץ בנתניה: הותרו לפרסום שמות הנערות שנהרגו
דיירת בבניין בנתניה: "התרענו על דליפת הגז בצהריים"

"מדובר בפאזל די קשה"

מפקד מרחב השרון, תת-ניצב שמעון שומרוני, התייחס אתמול לחקירת הפיצוץ ואמר כי "מדובר בחקירה קשה ומורכבת שתיקח הרבה זמן. יש לנו עוד מאות אנשים שעלינו לחקור. הכוונה היא לכל בעלי העסקים, לכל הדיירים וכן להרכיב חלקים מחדש במערכת הגז בבניין ולהשוות נפחים ולחצים. מדובר בפאזל די קשה להרכבה, אך אנו מתחילים לקבל חלקי תמונה".

כחלק מחקירת האירוע, אספו ביום ראשון משרד התשתיות וחוקרי המשטרה מסמכים ממשרדי חברת "פזגז" בנתניה במטרה לבחון את התנהלות ותנאי האחזקה של בלוני הגז בבעלות החברה שהיו בבניינים ברחוב הרצל בעיר, בו אירע הפיצוץ. בנוסף, מהבניינים עצמם נלקחו בלוני גז השייכים לחברה וכן לחברות גז אחרות.

פרקליטיו של דניאל, עורכי הדין נתחי שמחוני ואור מטלון, אמרו בדיון כי "אין ספק שמדובר באירוע קשה, רצוי שהדברים יאמרו ולבנו עם המשפחות. יחד עם זאת, מר דניאל לא נושא באחריות לכך , מדובר בטכנאי גז מוסמך בעל ותק של 25 שנה שפעל באופן המקצועי ביותר כמתחייב מנסיבות העניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully