וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתגובה לירי: חיל האוויר תקף ברצועת עזה

בתגובה לירי פצצות המרגמה, תקף צה"ל

חיל האוויר תקף הלילה (רביעי) ברצועת עזה

מדובר צה"ל נמסר כי

מוקדם יותר הערב נורו שתי פצצות מרגמה מרצועת עזה, ונחתו בתחומי המועצה האזורית אשכול. כתוצאה מהנפילות לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

השקט בדרום הופר כבר לפני ארבעה ימים כאשר רקטת קסאם התפוצצה בשטח פתוח במועצה האזורית אשכול מבלי לגרום לנפגעים או לנזק. אזעקת "צבע אדום" הופעלה באזור. יצוין כי מערכת ההגנה מפני טילים, "כיפת ברזל", הוצבה באשדוד וסמוך לשדרות, אך לא באזור הנפילה.

התקיפה ופצצות המרגמה קטעו תקופה שקטה בת חודשיים באזור הדרום, כאשר הקסאם האחרון נורה לעבר יישובי מועצת שער הנגב ב-18 באפריל. בחודש אפריל אירעה גם התקיפה האחרונה של צה"ל ברצועה, שנעשתה בתגובה לירי גראדים לעבר העיר אשדוד. מקורות פלסטינים דיווחו אז כי מטוסים של חיל האוויר ביצעו שתי תקיפות ופגעו במוצבים של הזרוע הצבאית של חמאס - גדודי עז א-דין אל-קסאם. עדי ראייה דיווחו כי נזק רב נגרם למבנים אולם לא היו נפגעים בנפש.

לשם השוואה, בחודש אפריל נרשמו בדרום 66 אירועי טרור, המספר הגבוה ביותר מאז "עופרת יצוקה". בחודש זה נורו רקטות גראד וקסאם לעבר יישובי הדרום, בהם אשקלון, אשדוד ובאר שבע. על פי דו"ח שפרסם שב"כ בתחילת יוני, שוגרו במהלך חודש אפריל 87 רקטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully