וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לקח ללב: תושב הצפון נורה בחזה - ולא הרגיש

נועם פינסקי צפוי לחיות הרבה שנים עם קליע בתוך החזה. הוא נורה כשישב במרפסת ביתו וכלל לא הרגיש בכך. אחרי מספר ימים חש כאב והלך לבית החולים, שם נדהמו הרופאים לגלות קליע בגופו

החיים בצל הקליע: את יום שישי האחרון נועם פינסקי, בן 52 ממושב אלון הגליל, לא ישכח לעולם. בשעת ערב הזמין פינסקי את חבריו לשבת עמו באוויר הצח על מרפסת ביתו. החבורה שמעה מטח יריות מהואדי הסמוך לביתו ולפתע, חש פינסקי בכאב חד שחתך את פלג גופו העליון. בתגובה לכך, פשט את חולצתו והבחין בפצע אדמדם ללא דימום נראה לעין.

בתחילת השבוע החליט פינסקי לבדוק את הפצע והגיע לבית חולים העמק בעפולה. בבדיקה ראשונית הבחינו צוות הרופאים של המחלקה הכירורגית כי מדובר בגוף זר שנמצא מילימטרים ספורים מהריאות. פינסקי נשלח בדחיפות לצילום רנטגן.

צילום רנטגן של בית החזה של נועם פינסקי. נעם פינסקי, באדיבות המשפחה
צילום רנטגן של בית החזה של נועם פינסקי/באדיבות המשפחה, נעם פינסקי

ד"ר דנה משולם, שקיבלה את ממצאי הבדיקה הופתעה לגלות כי מדובר בלא פחות מאשר קליע של רובה M-16 שננעץ בדיוק ברווח שבין הלב לריאות. "הוא הגיע לבית החולים כשהוא מתלונן על כאבים בחזה", סיפרה ד"ר משולם לוואלה! חדשות, "אנחנו הבחנו בשטף דם תת עורי שהצריך צילום רנטגן. בתוצאות הבדיקה הופתענו לגלות שמדובר בקליע של רובה. למרבה המזל, הקליע לא חדר את הצלעות, במידה והקליע היה חודר עמוק יותר היה מדובר על נזק קטלני".

פינסקי שוחרר לביתו, תוך המשך מעקב טיפול רפואי רציף. בבית החולים הוחלט לא להוציא את הקליע מגופו, על מנת לא ליצור נזק בלתי הפיך. "אני לא חש בכאבים, חבל מאוד לסבך את העניין. אני יכול לחיות עם הקליע באהבה רבה במשך הרבה שנים. העיקר שניצלתי בנס, אני עדיין מתקשה לעכל את מה שעבר עליי", אמר פינסקי. משטרת העמקים חוקרת את נסיבות האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully