וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה: "ישראל תמיד תהיה חברתנו הקרובה ביותר"

21.6.2011 / 7:22

בדברים שנשא מול קהל תורמים יהודים בוושינגטון אמר הנשיא האמריקאי כי ביטחונה של ישראל תמיד יהיה בראש סדר העדיפויות של ארה"ב. "ישראל חולקת את ערכינו ואת עקרונותינו"

כחודש לאחר נאומו המדיני על המזרח התיכון, שחשף קרע בין ישראל לארה"ב, אמר הלילה (שלישי) נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, כי "ישראל היא חברתנו ובת בריתנו הקרובה ביותר". בדברים שנשא מול תורמים יהודים בוושינגטון אמר אובמה כי ממשלו פעל יותר מכל ממשל אמריקאי אחר ב-25 השנים האחרונות כדי להגן על ביטחונה של ישראל. "המסר הכי חשוב שיש לי עבורכם הוא שארה"ב וישראל תמיד יהיו חברות ובנות ברית מוצקות", אמר אובמה.

"הקשר הזה בלתי ניתן להתרה. ביטחונה של ישראל תמיד יהיה בראש סדר העדיפויות מבחינת ארה"ב", אמר הנשיא האמריקאי. אובמה אמר עוד כי הוא תומך בכל הכוח בישראל והדגיש בפני התורמים את הקשר ההדוק בין האמריקאים למדינה היהודית. עם זאת, אובמה אמר כי השינויים במזרח התיכון מצריכים מבט חדש על האזור. "ארה"ב וישראל יצטרכו להביט על הנוף החדש הזה מזווית חדשה. זה לא מספיק שנמשיך לעשות את הדברים שאנו עושים היום", אמר.

למרות שמספר קונסרבטיבים תקפו את מדיניותו של אובמה כלפי ישראל, רבים מהיושבים בקהל, שכל אחד מהם תרם לארה"ב בין 25 ל-35 אלף דולרים, הריעו לאובמה ומחאו לו כפיים.

עוד באותו נושא:
עריקאת מזהיר בארה"ב: הכרה בקווי 67' או שנפנה לאו"ם
אובמה לפלסטינים: "אל תקימו מדינה בלי משא ומתן"
דעה: אובמה לא יעשה כלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully