וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס התרסק ברוסיה: 44 בני אדם נהרגו

21.6.2011 / 4:04

המטוס, שהיה בדרכו ממוסקבה לצפון, החל לעלות באש. משרד החירום במדינה דיווח כי רק שמונה מ-52 הנוסעים ואנשי הצוות שהיו על המטוס, מדגם טופולב-134, שרדו ככל הנראה את ההתרסקות

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

44 בני אדם נהרגו הלילה (שלישי) בהתרסקות מטוס נוסעים בצפון רוסיה. המטוס, מדגם טופולב-134, שהיה בדרכו ממוסקבה לעיר הצפונית פטרוזוודסק, התרסק בעת שניסה לנחות והחל לעלות באש. על גבי המטוס היו 43 נוסעים וכן תשעה אנשי צוות.

"ממידע ראשוני שהגיע לידינו ישנם כ-44 הרוגים. הנוסעים הנותרים מטופלים בבית החולים", נמסר ממשרד החירום במדינה. המטוס התרסק בסמוך לשעת נחיתתו המתוכננת, בכביש מהיר קרבת שדה התעופה בפטרוזוודסק.

התרסקות מטוס ליד העיר פטרוזוודסק, צפון רוסיה, 21 ביוני 2011. רויטרס
זירת ההתרסקות, הבוקר/רויטרס

לפני כחודש התרסק מטוס נוסעים קטן בדרום ארגנטינה, וכל 22 הנוסעים ואנשי הצוות שהיו עליו נהרגו. המטוס של חברת התעופה "סול" התרסק במחוז ריו נגרו שבפטגוניה, זמן קצר לאחר ששידר אותות מצוקה. עובדי הצלה רבים הוזעקו למקום ההתרסקות, 25 קילומטרים מדרום-מערב לעיירה לוס מנוקוס, אך הצליחו להגיע אליו רק לאחר שעות, בגלל פני השטח הקשים והחשיכה. כשהגיעו למקום, גילו כי איש לא שרד את ההתרסקות. "הכל היה הרוס ושרוף", אמר לטלוויזיה המקומית מנהל בית החולים המקומי.

המטוס, מדגם סאאב 340 "טורבופרופ", יכול לשאת 34 נוסעים, אך בפועל היו עליו רק 19, בנוסף לשלושה אנשי הצוות. הוא היה בדרכו מהעיר נאוקן שליד שבהרי האנדים לעיר קומודורו ריבדביה, והתרסק בערך באמצע הטיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully