וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: 22 הרוגים בהתרסקות מטוס בפטגוניה

מטוס הנוסעים הקטן של חברת "סול" התרסק באזור נידח, מסיבה שטרם התבררה, וכל הנוסעים וחברי הצוות שהיו עליו נהרגו. תושבים בעיירה הסמוכה דיווחו כי ראו "כדור אש" בשמים

מטוס נוסעים קטן התרסק הלילה (חמישי) בדרום ארגנטינה, וכל 22 הנוסעים ואנשי הצוות נהרגו. כך אישרו הרשויות במדינה. המטוס של חברת התעופה "סול" התרסק במחוז ריו נגרו שבפטגוניה, זמן קצר לאחר ששידר אותות מצוקה.

בני משפחה של הרוגי התרסקות מטוס חברת "סול" מקבלים את הבשורה בשדה התעופה נאוטקן, ארגנטינה, 19 במאי 2011. רויטרס
בני משפחה בשדה התעופה של נאוקן מתבשרים על מות יקיריהם, הלילה/רויטרס

עובדי הצלה רבים הוזעקו למקום ההתרסקות, 25 קילומטרים מדרום-מערב לעיירה לוס מנוקוס, אך הצליחו להגיע אליו רק לאחר שעות, בגלל פני השטח הקשים והחשכה. כשהגיעו למקום, גילו כי איש לא שרד את ההתרסקות. "הכל היה הרוס ושרוף", אמר לטלוויזיה המקומית מנהל בית החולים המקומי.

המטוס, מדגם סאאב 340 "טורבופרופ", יכול לשאת 34 נוסעים, אך בפועל היו עליו רק 19, בנוסף לשלושה אנשי הצוות. הוא היה בדרכו מהעיר נאוקן שליד שבהרי האנדים לעיר קומודורו ריבדביה, והתרסק בערך באמצע הטיסה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפי הודעה ראשונית של חברת התעופה, עדיין לא ברור מה גרם להתרסקות. ראש עיריית לוס מנוקוס, מאבל יאאואר, סיפרה כי תושבים בעיר דיווחו על "כדור אש" שנראה בשמים. "זה אזור לא מיושב ללא קליטה סלולרית", צוטטה בעיתון המקומי "קלארין". "מאוד מאוד קר שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully