וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פותחים את הקיץ בוויילס: שיא גינס ברחצה בעירום

ההיענות בפייסבוק הייתה גבוהה, ומבלי להתכוון ממש, הצליחה צעירה מוויילס, שבסך הכל רצתה לחגוג את תחילת הקיץ ב"סקיני דיפ" עם חברים, להיכנס לספר השיאים: "זה היה פשוט מרטיט"

כ-400 בני אדם שנטלו אתמול (ראשון) חלק באירוע של רחיצה המונית בים בעירום לרגל פתיחת הקיץ בוויילס, הצליחו לשבור את השיא העולמי ל"סקיני-דיפ" הגדול ביותר אי פעם. ההישג עדיין טעון את האישור הרשמי של ספר השיאים של גינס, אך המארגנים משוכעים ששברו את השיא הקודם, שעמד על 250 מתרחצים עירומים. באותה הזדמנות, הם גם ניצלו את האירוע כדי לגייס מהמשתתפים 12,000 ליש"ט למרכז לטיפול בחולי סרטן.

כדי לשבור את השיא, היו המשתתפים צריכים לשהות עשר דקות תמימות במים - והם עמדו בכך בכבוד. "זה היה פשוט נהדר", סיפרה לאחר מעשה ל-BBC אליסון פאוול, מארגנת האירוע שנערך בשעות הבוקר המוקדמות בחוף רוזילי שבחצי-האי גואוור - מיקום שנבחר בשל בידודו היחסי, כדי למנוע מבוכה מעוברי אורח תמימים. "אנשים כבר מתכננים לעשות את זה שוב בשנה הבאה".

"יש משהו סוריאליסטי לחלוטין בכניסה למים יחד עם עוד 400 עירומים", הוסיפה פאוול, בת 35, העובדת כעורכת באתר אינטרנט. לדבריה, את האירוע החלה לארגן דרך פייסבוק ללא מטרה כמותית מיוחדת, ורק כשראתה שההיענות היא רבה - החליטה ללכת על שבירת השיא. לדבריה, היא הייתה מסתפקת גם ב-251 משתתפים, אחד יותר מהשיא הקודם, אך בבוקר האירוע גילתה שהמציאות עולה על כל ציפיותיה: "זה לא מחזה שיוצא לראות לעתים קרובות. מזג האוויר היה נאה, רק טיפה מעונן, וטמפרטורת המים הייתה נוחה. זה היה פשוט מרטיט".

"אני די ביישן ומעולם לא שחיתי בעירום לפני כן", סיפר לאתר "וויילס אונליין" סטיב בן ה-29, שהשתתף באירוע. "אז לעשות את זה מול 400 איש זה היה חתיכת אתגר. אבל בסוף לא הייתה שום בושה - זה היה פשוט כיף. הריצה מהחוף אל תוך הגלים הייתה החלק הקשה, אבל ברגע שנמצאים בתוך המים - שיגעון! אני מאוד שמח שיצא לי להשתתף בשבירת שיא העולם. זה משהו שאוכל לספר לנכדיי".

עוד התפשטויות המוניות:
עירום דו-גלגלי: מאות רכבו למען זכויות המדוושים
כך הפך הציצי לנשק פוליטי באוקראינה
בריטניה בהלם: העילית האקדמית משתטה בעירום
פינים בפיליפינים: עשרות סטודנטים רצו בעירום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully